کد خبر: 34053 A

سها نیاستی و فرشته ارسطویی چگونه بازیگر سینما شدند؟

سها نیاستی و فرشته ارسطویی چگونه بازیگر سینما شدند؟

فرشته ارسطویی که بازی‌اش در فیلم "سال دوم دانشکده من" مورد توجه قرار گرفته است می‌گوید او و سها نیاستی برای بازی در این فیلم تست داده‌اند.

ایران آرت: فرشته ارسطویی بازیگر جوان سینما درخصوص اولین تجربه سینمایی خود در فیلم سینمایی "سال دوم دانشکده من" گفت: اتفاق بسیار بزرگی است که اولین حضور سینمایی یک بازیگر با کارگردانی همچون رسول صدرعاملی رقم بخورد و من به شدت خوشحالم از اینکه در این فیلم به ایفای نقش پرداختم.

وی در گفتگو با میزان درباره چگونگی حضورش در پروژه سال دوم دانشکده من افزود: نزدیک سه ماه به دفتر رسول صدرعاملی می رفتم و زیر نظر پانته‌آ پناهی‌ها ماه‌ها تمرین داده شدیم. به مرور از تعداد افرادی که برای ایفا در این فیلم آمده بودند. از میان تمامی افراد خوشبختانه من و سها نیاستی برای این فیلم انتخاب شدیم.

این بازیگر جوان دلیل انتخاب خود توسط صدرعاملی را اینگونه توصیف کرد: اولین تجربه بازیگری در سینما صدرعاملی انسان فوق العاده باهوشی است و برای انتخاب بازیگر دقت بسیاری دارد. واقعیت امر من نمی‌دانم که چگونه و بر اساس چه معیاری توسط وی انتخاب شدم.

وی ادامه داد: برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شد و پروسه پیش از تولید و آماده شدن بازیگران جوان تا فیلمبرداری و اکران پروسه بسیار سخت و طولانی بود. اما خوشحالم که آنچه بر پرده سینما دیدم اتفاق بسیار جذابی بود.

ارسطویی در خصوص سابقه خود در بازیگری خاطرنشان کرد: من پیش از این نیز تجربه بازی داشته‌ام و چند سال پیش دوره های بازیگری را گذرانده ام اما به واقع سال دوم دانشکده من مهمترین و جدیترین تجربه من در عرصه بازیگری است که امیدوارم مستمر باشد.

 

پانته آ پناهی ها رسول صدرعاملی سال دوم دانشکده من فرشته ارسطویی سها نیاستی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین