کد خبر: 32935 A

سری‌دوی از چین سر درمی‌آورد

سری‌دوی از چین سر درمی‌آورد

آخرین فیلم سری‌دوی قرار است ۲۲ ماه مارس (دوم فروردین۹۸) در چین اکران شود.

ایران آرت: درام هندی "مادر" آخرین فیلم با بازی "سِری دِیوی" هنرپیشه بالیوودی که فوریه سال قبل درگذشت، ماه آینده در سینماهای چین به نمایش درمی‌آید. این فیلم قرار است ۲۲ ماه مارس (دوم فروردین۹۸) در چین اکران شود.

"راوی اودیاوار" کارگردان فیلم "مادر" است که داستان زندگی دختری‌ست که زمانیکه به شکلی بی‌رحمانه توسط تعدادی از دانشجویان پولدار و ثروتنمد همکلاسی‌اش مورد تجاوز قرار می‌گیرد، زندگی‌اش دگرگون می‌شود. نامادری‌اش در جستجوی عدالت، کارآگاهی را به خدمت می‌گیرد تا درسی به عاملان آن جنایت بدهد.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، این فیلم تا کنون در ۳۹ کشور اکران شده است. "مادر" در کشور خودش هندوستان توانست دو جایزه از سوی "جوایز ملی فیلم" یکی برای "سری دِیوی" به عنوان هنرپیشه و جایزه دیگر برای پیشینه و سوابق درخشانش، دریافت کند.

"سری دِیوی کاپور" که با نام سری دیوی شناخته می‌شود، هنرپیشه زن معروف بالیوود در ۵۴ سالگی در کشور امارات متحده عربی و به دلیل بیهوش شدن در وان حمام هتل محل اقامتش جان خود را از دست داد. او از ۱۲ سالگی با بازی در فیلم "جولی" در سینمای هند درخشید و اولین جایزه هنرپیشه نقش اصلی خود را در سال ۱۹۸۷ برای بازی در فیلم "سولوا سوانا" دریافت کرد و از آن پس آثار ماندگاری در آن سینما خلق کرد.

 

بالیوود سری دوی فیلم هندی مادر راوی اودیاوار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین