کد خبر: 26215 A

بازگشت آقای مجری پس از خودکشی غیرمنتظره!

بازگشت آقای مجری پس از خودکشی غیرمنتظره!

آخرین قسمت برنامه «بخش‌های ناشناخته» با اجرای آنتونی بوردین پخش می‌شود.

ایران آرت: شبکه CNN تریلر آخرین فصل سریال «بخش های ناشناخته/ Parts Unknown» آنتونی بوردین را منتشر کرد. فصلی که به نوعی خداحافظی تماشاگران و هواداران بوردین با او را سه ماه پس از خودکشی غیرمنتظره اش رقم می زند.

این فصل شش اپیزود خواهد داشت که فقط یک اپیزود از آن بوردین را به عنوان راوی همراه خود دارد. بوردین در این اپیزود به همراه دبلیو کامائو بل به کنیا سفر کرده است.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، بل که میزبان و مجری برنامه «United Shades of America» در شبکه CNN است، در این تریلر درباره بوردین می گوید: «او نمی خواست فقط یک سریال بسازد، کارش را صرفا برای خود کار انجام نم یداد، این کار تمام زندگی او بود. من مسئولیت بسیار بزرگی را بر دوش خود احساس می کنم که به درسی که با در کنار او بودن یاد گرفتم از عمق وجودم عمل کنم، و ثابت کنم شایستگی این را داشتم که در اپیزودی از قسمت های ناشناخته حضور داشته باشم.»

پخش سریال «Parts Unknown» از سال ۲۰۱۳ آغاز شد و تا سال گذشته ۱۱ فصل متشکل از ۹۶ اپیزود از آن روی آنتن رفت و در این مسیر موفق به دریافت پنج جایزه امی و یک جایزه پیبادی هم شد. بوردین پیش از تولید این سریال ساخت سریال مشابه دیگری با عنوان «No Reservations» را برعهده داشت.

فصل ۱۲ و آخر این سریال از یکشنبه، ۲۳ سپتامبر به نمایش درخواهد آمد.

خودکشی مجری آقای مجری آنتونی بوردین مجری مرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین