کد خبر: 25609 A

روش جالب یک کارگردان برای تعامل با بازیگرانش

روش جالب یک کارگردان برای تعامل با بازیگرانش

کارگردان سریال "اشیاء تیز" روش جالبی برای تعامل با بازیگرانش دارد.

ایران آرت: هر زمان که از بازیگران یا دست اندرکاران پروژه های ژان مارک واله پرسیده می شود همکاری  با او چطور تجربه ای است، یک کلمه به کرات در جواب شنیده می شود: «آزادانه». و حالا جالب است که خود واله هم در توصیف پروسه ساخت سریال «اشیاء تیز/Sharp Objects» برای شبکه HBO از این عبارت استفاده می کند: «همه چیز درباره خلق این فضای آزادانه و استفاده از این فضاست.»

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این درام پرمخاطب HBO درباره زن خبرنگاری است (ایمی آدامز) که به شهر زادگاهش برمی گردد تا  گزارشی از مرگ اسرارآمیز دو دختر بنویسد. بسیاری از منتقدان معتقدند کیفیت بالای سریال مدیون این رویکرد منحصر بفرد واله است و به تازگی دو بازیگر اصلی این سریال یعنی آدامز و پاتریشیا کلارکسون در گفت و گو با ایندی وایر درباره جزئیاتی صحبت کرده اند که این سریال را شگفت انگیز کرده است.

کلارکسون در توصیف همکاری با واله می گوید: «از یک نظر احساسی حماسی در من بوجود آمد. فکر نمی کنم تا به حال از این کلمه استفاده کرده باشم، اما ژان مارک خواهان عمیق ترین حد از صمیمیت و بزرگترین بخش از احساسات شماست.»

اما آدامز، واله را با کارگردانی که تجربه ساخت دو فیلم با او را داشته مقایسه می کند: دیوید او. راسل. او می گوید تجربه حضور در «اشیاء تیز» برای او نکات مشترکی با بازی اش در فیلم های «The Fighter» و «American Hustle» به کارگردانی او. راسل داشته است: «همه چیز بسیار روان و سریع  انجام می شود، با تغییرات بسیار زیاد. در مواقع زیادی در حین فیلمبرداری کارگردان در حال صحبت کردن است. من به نوعی این فضا را تجربه کرده ام و می توانم بگویم به این سرعت پیشروی به نوعی عادت داشتم، بنابراین اصلا اینطور نبود که بخواهم خودم را از نو بارگذاری کنم.» البته آدامز به تفاوت های این دو کارگردان هم اشاره می کند: «ژان مارک کمی بیشتر تکنیکی کار می کند، و ما دیالوگ هایمان را در لحظه تغییر نمی دهیم، اما کار هر دوی آن ها از سیال بودن و استقامت مشابهی برخوردار است.»

«اشیاء تیز» هر یکشنبه از شبکه HBO به نمایش در می آید.

ژان مارک واله پاتریشیا کلارکسون سریال اشیاء تیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین