کد خبر: 24535 A

رونمایی از چهره عجیب تام هاردی / عکس

رونمایی از چهره عجیب تام هاردی / عکس

تام هاردی در نقش آلن کاپون، گانگستر بی‌رحم آمریکایی ظاهر شده است.

ایران آرت: تصویر جدیدی از فیلم بیوگرافی "فونزو" با بازی تام هاردی منتشر شد که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. در این فیلم تام هاردی در نقش گانگستر بی‌رحم آل کاپون ظاهر می‌شود.

آل فونزو کاپون را می‌توان یکی از معروف‌ترین خلاف‌کارها و از سردمداران جرایم سازمان‌یافته دانست که نمادی از زیرپا گذاشتن قانون و نظم در امریکا بود. او پس از یک دهه تحمل دوران محکومیت و در سن ۴۷ سالگی دچار جنون و زوال عقل شد و خاطراتش از کارهای وحشیانه و ترسناکی که در گذشته انجام داده بود، در زندگی روزمره‌اش رسوخ پیدا کرد.

10fc247d-db48-4c42-9baf-7b11f2cf01f2

زومجی نوشت: در طول این سال‌ها بازیگران زیادی نقش آل کاپون را ایفا کرده‌اند که مشهورترین آن‌ها رابرت دنیرو در فیلم The Untouchables اثر برایان دی پالما بوده است.

لیندا کاردلیانی در نقش ماءِ کاپون (همسر رنجور آل کاپون)، مت دیلون در نقش جانی توریو (دوست بسیار نزدیک آل کاپون)، کایل مک‌لاکلن در نقش کارلاک (دکتر آل کاپون)، کاترین ناردوچی در نقش رزی (یکی از خواهران آل کاپون)، جک لودن در نقش کرافورد و جینو کافارلی در نقش جینو از دیگر بازیگرانی هستند که علاوه بر تام هاردی در فیلم Fonzo به ایفای نقش می‌پردازند.

جاش ترانک کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم و استودیو BRON و Creative Wealth Media وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند. انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما تا به حال تاریخ اکران آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

تام هاردی آل کاپون فونزو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین