کد خبر: 22955 A

بازگشت دو ستاره سریال "بریکینگ بد"

بازگشت دو ستاره سریال "بریکینگ بد"

بسیاری از شخصیت‌های اصلی سریال "بریکینگ بد" در اسپین آف آن حضور یافته‌اند.

ایران آرت: برایان کرانستون و آرون پاول که نقش های اصلی سریال زیبا و به یاد ماندنی «بریکینگ بد» (Breaking Bad) را بر عهده داشتند، هر دو می گویند در صورتی که وینس گیلیگان، خالق این سریال و اسپین آف آن- «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul)- از آن ها بخواهد با کمال میل و اشتیاق در نقش های قبلی خود ظاهر خواهند شد.

به گزارش روزیاتو، در حالی که دست اندرکاران سریال «بریکینگ بد» دهمین سالگرد ساخت این سریال را جشن می گیرند و در مراسم یادبودی به همین مناسبت دور هم جمع شده اند، طرفداران این سریال بار دیگر به این فکر می کنند که آیا می توانند بار دیگر شاهد هنرنمایی شخصیت های والتر وایت و جسی پینکمن در اسپین آف سریال محبوبشان باشند؟

بسیاری از شخصیت های اصلی سریال «بریکینگ بد» در اسپین آف آن حضور یافته اند؛ اسپین آفی که با نام «بهتره با سال تماس بگیری» یکی از سریال های دوست داشتنی معاصر تلویزیون بوده و علیرغم بی سروصدا بودنش، بزودی شاهد انتشار فصل چهارم آن از شبکه AMC خواهیم بود.

شخصیت اصلی این سریال اسپین آف، سال گودمن با لقب جیمی مک گیل (باب اونکرک) یکی از شخصیت های دوست داشتنی سریال «بریکینگ بد» بوده که نقش وکیل و آچار فرانسه والتر وایت را بازی می کرد. وی همراه با شخصیت مایک ارمنتراوت (جاناتان بنکس) از شخصیت های اصلی سریال «بریکینگ بد» هستند که نقش های اصلی اسپین آف آن را بازی می کنند.

سال گذشته شاهد حضور بزرگ ترین شخصیت منفی سریال «بریکینگ بد»، گاس فرینگ (جیانکارلو اسپوزیتو) بودیم که اکنون در داستان این اسپین آف نیز نقشی محوری دارد. بقیه شخصیت ها نیز هر کدام در مقیاس بزرگ یا کوچک در این اسپین آف حضور یافته ند، از جمله شخصیت هکتور سالامانکا (مارک مارگولیس)، توکو سالامانکا (ریموند کروز)، لاوسون (جیم بیور) و کریزی ایت (مکس آرسینیگا). در این میان اما شخصیت هایی که طرفداران سریال «بریکینگ بد» مشتاق دیدن آن ها در اسپین آف مذکور هستند همان معلم شیمی تبدیل شده به فروشنده مواد مخدر (برایان کرانستون) و همکار گاه و بیگاهش، جسی پینکمن (آرون پاول).

بریکینگ بد برایان کرانستون آرون پاول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین