کد خبر: 2193 A

ستاره بالیوود «کتان مهتا» را به «آن‌سوی ابرها» ترجیح داد

پشت پرده جواب رد زن هندی به کارگردان ایرانی

پشت پرده جواب رد زن هندی به کارگردان ایرانی

کانگنا رانوت به صریح الهجه بودن شهرت دارد و معمولا نظرات خود را بی پرده در میان می گذارد. او این روزها فیلم رانگون را روی پرده دارد

ایران‌آرت: کانگنا رانوت به صریح الهجه بودن شهرت دارد و معمولا نظرات خود را بی پرده در میان می گذارد. او این روزها فیلم رانگون را روی پرده دارد که یک درام عاشقانه با نقش آفرینی سیف علی خان و شاهد کاپور و رانوت است. او اخیرا در مصاحبه ای از چرایی نپذیرفتن فیلم آن سوی ابرها به کارگردانی مجیدمجیدی پرده برداشت.

به گزارش کافه سینما نقش خواهر داستان ابتدا به کانگنا رانوت پیشنهاد شد که نپذیرفت و سپس به دیپیکا پادوکن که او هم رد کرد. مجید مجیدی  به شدت از فاش شدن جزئیات داستان فیلم جدیدش پرهیز دارد اما کانگنا رانوت در پاسخ به سوالی درباره رد کردن این نقش چنین پاسخ داد:

«آن سوی ابرها قصه خواهر و برادر است که برادر تمام جنگ ها را انجام می دهد. از آنجایی که دارم در فیلم  کتان مهتا  Jhansi ki Rani نقش آفرینی می کنم که نقش قهرمانانه ی دارم. چه لزومی دارد ایفاگر یک نقش فرعی بشوم؟»

این نخستین باری نیست که رانوت نقشی را نمی پذیرد سال گذشته نیز نتوانست بازی در سلطان را به دلایل تداخل برنامه هایش بپذیرد.گفتنی است در فیلم مجید مجیدی ایشان کاتار نقش اصلی را دارد. رانوت برنده جایزه ملی بهترین بازیگر زن است.

کانگانا رانات

 

 

کانگنا رانوت فیلم آن سوی ابرها مجیدمجیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین