کد خبر: 20516 A

افشای روابط پنهانی بروس لی با زنان معروف

افشای روابط پنهانی بروس لی با زنان معروف

کتاب جدید بیوگرافی ستاره سینما جنبه جدیدی از زندگی او را به جهان معرفی کرد.

ایران آرت: انتشار کتاب "بروس لی، یک زندگی" پرده از اسرار بسیاری در زندگی او برداشته است. متیو پلی نویسنده در این کتاب به زندگی خصوصی لی پرداخته و در مورد روابط خارج از ازدواج او مستنداتی آورده است. بروس لی که با لیندا امری ازدواج کرده و از او پسری به نام برندون و دختری به نام شنون داشت، با زن‌های دیگری روابط نامتعارف داشته است.

به گزارش رکنا، یکی از این روابط با ستاره معروف آن زمان، شارون فرل بوده است. در کتاب نقل قول‌هایی در این مورد از فرل آورده شده است. شارون فرل می‌گوید: من بسیار عاشق او بودم. او زندگی من را زیر و رو کرده بود.

این دو رابطه‌شان را بلافاصله بعد از اینکه لیندا همسر بروس دخترشان شنون را به دنیا آورد شروع کرده بودند. بعد از مدتی شارون فرل بروس را برای برقراری رابطه با دوست نزدیک و شاگرد او استیو مک‌کوئین بازیگر معروف ترک کرد. او در این باره در کتاب گفته است به دلیل متاهل بودن بروس و آینده نداشتن رابطه‌شان مجبور به این کار شده ولی همیشه عاشق او مانده است. 

بروس لی بعد از آن هم رابطه‌ای را با هم‌بازی‌اش در فیلم راه اژدها به نام بتی تینگ پی شروع کرد. رابطه‌ای که تا زمان مرگ لی در 32 سالگی ادامه داشت. او برای بتی آپارتمانی در نزدیکی خانه خود اجاره کرده بود تا به راحتی بتواند ملاقاتش کند. 

این ستاره غیر از این دو با زنان دیگری هم روابط خارج از ازدواج داشته است.

بروس لی در مورد همسرش لیندا در مصاحبه‌ای گفته بود: او بسیار آرام و متین است. فکر نمی‌کنم اگر روزی به او خیانت  کنم و او بفهمد برایش اهمیتی داشته باشد. چون او و بچه‌ها برایم از همه‌چیز مهمتر هستند. به علاوه همه مردها از این کارها می‌کنند.

از نکات جالب دیگر کتاب تحت تاثیر قرار دادن فرانک سیناترا توسط بروس لی است. گفته می‌شود او جلوی سیناترا دری را با پا از جا در آورد و این کار به افزایش شهرت او بین هالیوودی‌ها منجر شد. 

در کتاب به رژیم غذایی عجیب لی هم که این قدرت فوق‌العاده را به او می‌داد پرداخته شده است. او گوشت همبرگر خام می‌خورد و روزی چند بار نوشینی شامل پودر پروتئین، آب یخ، شیر خشک، تخم مرغ، پوست تخم مرغ، موز، روغن گیاهی، آرد بادام زمینی و بستنی شکلاتی بود می‌نوشید. 

کتاب ادعا می‌کند مرگ ناگهانی بروس در 32 سالگی بر اثر سکته قلبی و گرمازدگی بوده و دکترها مشکل او را که سابقه از هوش رفتگی داشت درست تشخیص نداده بودند.

بروس لی متیو پلی بروس لی، یک زندگی
نظرات خوانندگان
  • گیتا
    پاسخ

    این کتاب چرتی که تبلیغات زیادی هم شده پر از دروغ برای خراب کردن بروس لی 💗 هست
    از نمونه های دروغش گذاشتن عکس نورا میاو دوست خانوادگی بروس لی 💗 به جای عکس بتی تینگ چی یا بتی تینگ پی واقعی هست . این خاله زنک بازیا رو تموم کنین بروس لی 💗 زمان برای این کارا داشته ؟

    • محمد

      اگه باور نداری فیلماشو بدون سانسور ببین تازه اون نامزد چینیش که طلاق گرفت همه جا با بروس لی بود تو فیلم راه اژدها شخصیت اصلی همون نامزد سابقش بود تو فیلم رئیس بزرگ هم بستنی فروش بود یا نمی دونم آب میوه فروش ...اومد خودشو به بروس لی چسپوند و به سینما راه یافت

  • عشق
    پاسخ

    تو با کارهای شخصی و پنهانی مردم چیکار داری ؟ ؟ ؟ ؟ !ابله شدی !

    • نیما

      اون شخصی که (محمد) در جواب گیتا داده اون بتی تینگ پی نیست اسمش نورا میائو هست اسمشو سرچ کنی میبینی یکی از صمیمی علیه دوست های بروسلی بود و در رئیس بزرگ نقش دختر بستنی فروش داشت و بعد اون. نقش نامزد بروسلی در فیلم خشم اژدها و بعد اون شخصیت اصلی دختر راه اژدها رو داشت و قرار بود در بازی مرگ حضور داشته باشه که دیگه به اون جا ها نرسید. خواستم بگم این دو شخص رو اشتباه نگیرید یه سرچ بزنید Nora Mail میبینید من که طرفدار آتیشی بروسلی و نورا میایم هستم و عاشق این دوتا تو یه قاب هستم ولی باید بدونید اینا فقط دوست صمیمی هستند خیلی توضیحات دیگه دارم اگه خواستید ادامه شو بگم ممنون.

  • ناشناس
    پاسخ

    چقدر بدبختن این جور ادما که فکر می کنن چون خودشون تو زندگی شخصی خودشون این کارهارو می کنن پس کسایی مثل بروسلی بزرگ هم این کارست اخه بدبخت خاک بر سر چطور روت شده چنین کتابی رو چاپ کنی با این کارها می خوای عقدهای خودت و کسانی که مثل تو هستند رو نشون بدی بروسلی انقدر بزرگ هست که با چنین اراجیفی خراب نمیشه مردم هم یادشون باسه هر چیزی رو باور نکنند دنیای امروز پره از دروغ و نیرنگ

  • Yuki
    پاسخ

    تو بزرگی بروسلی که شکی نیست
    از اولم به بروس انگ رابطه با اون بازیگر رو میزدن
    خود برادر بروس و خیلی از نزدیکاش حتی مککوئین گفتن بروس وقتی چین بوده سر و گوشش میجنبیده ولی بعد ازدواج با لیندا همچین چرت و پرتایی درموردش صدق نمیکنه

  • درمورد ادمای بزرگ ومعروف ستاره های سینما مخصوص فوت شده ها بهتره که بیشتر به جنبه مثبتش بیشترتوجه بشه وهمه ی ادما کامل نیستن واینکه بروسلی ع خدا بیامرز قبل از هرچیزی یه ادم پرازانرژی های مثبت بوده که مخصوص به علت ورزشکاربودنش وشغل سنگینش هی نمیتونسته اینقده بی حساب وکتاب باشه بغیرازرزمی کاربودنش توهنرهای ماورای هم علم داشته بله و و و...

  • ناشناس
    پاسخ

    همش دروغه

  • کامران
    پاسخ

    کاش لااقل یه ذره وجدان داشتی درباره یه فرد زنده اضهار نظر میکردی ، که از خودش دفاع میکرد نه نه به همچین شخصی که استادش ایپ من بوده و تمام دقدقه اش کار رزمی بوده و لحظه لحظه غذاش رو کنترل میکرده خارج از روابط خانوادگی سینمایی پشت سرهم دنبال ساخت فیلم بعدیش بوده این وصله ها به همچین شخص عزیزی نمیچسپه بروس یه نماد یه شخصیت فراموش نشدنی آسیای لامصب

  • رجب
    پاسخ

    درسته رزمی کار خوبی بوده ولی هر انسانی در طول زندگیش از این کارها کرده چون ورزشکار خوبی بوده دلیل نمیشه که دوست دختری نداشته .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین