کد خبر: 20202 A

دونالد ترامپ زندگی‌اش را فیلم می‌کند / «کارآموز» توهم ظهور یک پدیده

دونالد ترامپ زندگی‌اش را فیلم می‌کند / «کارآموز» توهم ظهور یک پدیده

فیلم سینمایی بلندی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در دست ساخت قرار دارد.

ایران آرت: فیلم سینمایی بلندی با عنوان "کارآموز" از دونالد ترامپ، چهل‌وپنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در دست ساخت قرار دارد. عنوان فیلم جدید برگرفته از برنامهٔ تلویزیونی "کارآموز" The Apprentice، متعلق به ترامپ است که در ۱۵ فصل و ۱۹۲ قسمت، بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷، از شبکه NBC پخش شده است.

به گزارش زومجی، تنها یک سال پس از تصدی پست ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، فیلمی سینمایی از شخصیت جنجالی دنیای تجارت، تلویزیون و سیاست ساخته خواهد شد و قرار است در این فیلم، دوران ابتدایی تلاش‌های ترامپ برای رسیدن به جایگاه کنونی، چگونه به قدرت رسیدن وی و راه یافتنش به کاخ سفید، به نمایش درآورده شود.

ترامپ در انتخابات سراسری ۸ نوامبر ۲۰۱۶، به طرزی غافلگیرکننده‌ بر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات پیروز شد و وی مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا، با ۷۱ سال سن است.

فیلمنامهٔ فیلم The Apprentice را گابریل شرمن، خبرنگار ویژهٔ مجلهٔ ونتی فِر، خواهد نوشت و قرار است تمرکز فیلمنامه بر نحوهٔ ظهور این شخصیت و به قدرت رسیدنش باشد و همچنین کسانی که در این راه سخت و طولانی به وی کمک کردند و مشاورش بودند، معرفی شوند. کمپانی Gidden Media امی بائر، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

فیلم The Apprentice هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، قرار است داستانی واقعی را شاهد باشیم. گابریل شرمن در اعلانی رسمی راجع به این فیلم گفت که فیلمنامه را بر اساس تجربیات ۱۵ سالهٔ خود از گزارش زندگی ترامپ خواهد نوشت و بیان کرد که وی از قدیم مجذوب ظهور خیره‌کننده و کم کم به قدرت رسیدن این شخصیت بوده است.

وی همچنین گفت که فیلم The Apprentice دورهٔ سازندگی و زمینه‌سازی شخصی را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در کاخ سفید سرنوشت کشور را دست دارد. اگرچه گابریل شرمن اشاره‌ای به تاریخ دقیق تایم‌لاین فیلم نداشت، اما به‌صورت سربسته اعلام کرد که داستان این فیلم قرار است در دههٔ ۷۰ و ۸۰ میلادی شهر نیویورک روایت شود. هنوز مشخص نیست که زمان حال نیز بخشی از فیلم خواهد بود یا خیر، و اگر دوران ریاست ترامپ به تصویر کشیده شود، چه جزئیاتی به تصویر کشیده خواهد شد و چه مقدار از زمان فیلم به دوران کنونی اختصاص داده می‌شود.

فیلم "کارآموز" اولین فیلم بلند سینمایی بر اساس زندگی دونالد ترامپ است و همچنین در دستهٔ محدود فیلم‌های سینمایی قرار می‌گیرد که روایتگر زندگی و اتفاقات مربوط به رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا، در بازهٔ زمانی دوران ریاست آن‌ها است. دو فیلم Southside و Barry سرویس استریم نتفلیکس نیز که هر دو در مورد زندگی و دوران جوانی باراک اوباما بودند، در این دسته قرار می‌گیرند و البته فیلم W (دبلیو) الیور استون که در ماه‌های پایانی دوران ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش، ساخته شد.

ترامپ دونالد ترامپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین