کد خبر: 20064 A

رکورد طولانی‌ترین سریال تلویزیونی شکسته شد

رکورد طولانی‌ترین سریال تلویزیونی شکسته شد

"سیمپسون‌ها" رکورد عجیبی را در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا به جای گذاشت.

ایران آرت: با پخش قسمت دیگری از "سیمپسون ها" در فاکس، این مجموعه رکورد دیگری شکست و طولانی ترین سریال رادیویی و تلویزیونی داستانی شد که از شبکه های اصلی آمریکا پخش می شود.

یکشنبه میلیون ها آمریکایی بیننده قسمت ۶۳۶ سیمپسون ها در شبکه فاکس بودند و به این ترتیب این مجموعه تلویزیونی رکورد پیشین متعلق به یک سریال درامای وسترن را شکست.

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، پیش از این "گان اسموک" یا "دود اسلحه" که در سالهای ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ تولید شد با ۶۳۵ قسمت طولانی ترین مجموعه داستانی رادیویی و تلویزیونی در آمریکا بود، اثری که آن "نورمن مک دانل" خلق کرد و به فارسی هم در ایران دوبله شد.

تهیه کنندگان، عوامل تولید و دست اندرکاران سیمپسون ها با شور و هیجان زیادی این موفقیت را جشن گرفتند و در شبکه های اجتماعی از حمایت و پشتیبانی دوستداران این مجموعه تلویزیونی قدردانی کردند.

از جمله "مت سلمن" تهیه کننده ارشد سریال که تصویری از "هومر سیمپسون" شخصیت اصلی کارتون را همراه با دخترش در حال دوئل با یک کابوی از سریال دود اسلحه نشان می دهد.

فصل بیست و نهم سیمپسون ها از چندی پیش در شبکه فاکس در آمریکا و سایر کشورهای جهان شروع شده، این مجوعه به دلیل نوع ساخت و محتوای طنزآمیزش، طرفداران بسیاری دارد.

این در حالی است که تاکنون فصل جدید با جنجال و حواشی بسیاری همراه بوده، شوخی با برخی از شخصیت های سیاسی یا ناهنجاری های اجتماعی در آمریکا با واکنش های منفی زیادی همراه شده است.

به ویژه عملکرد یکی از شخصیت های فرعی سریال به نام "آپو" که تباری آسیایی دارد و به عقیده برخی با رویکردی نژادپرستانه به تصویر کشیده شده است.

هر چند که تهیه کنندگان سیمپسون ها این اتهام را نپذیرفتند ولی "هانک آزاریا" صدا پیشه آپو تهدید کرده در صورت عدم تعدیل شخصیت آپو این سریال را ترک می کند.

پخش "سیمپسون ها" دوفصل دیگر از شبکه فاکس ادامه دارد وهنوز مشخص نیست پس از پایان این دوره چه سرانجامی خواهد داشت.

برخی از گزارش های تأیید نشده از احتمال پخش سیمپسون ها از شبکه دیزینی حکایت دارد و حتی ممکن است با توجه به مذاکرات فشرده این شرکت های بزرگ، تمامی محصولات تصویری فاکس از جمله سیمسپون ها در آینده نزدیک به دیزنی واگذار شود.

سیمپسون ها گان اسموک دود اسلحه
نظرات خوانندگان
  • ali
    پاسخ

    در این زمینه بد نیست سری به سریال های انیمیشن ژاپن بزنید، سریال ناروتو با 720 قسمت در سال 2017 تمام شد و ادامه ان هم در حال پخش است که 54 قسمت از این سری جدید نیز به نمایش گذاشته شده.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین