کد خبر: 19907 A

تهدید کاهانی در فرانسه / دیگر با سانسور فیلم نمی‌سازم

تهدید کاهانی در فرانسه / دیگر با سانسور فیلم نمی‌سازم

کارگردان فیلم "استراحت مطلق" گفت: کشورم را دوست دارم اما دیگر با سانسور فیلم نمی‌سازم.

ایران آرت: عبدالرضا کاهانی در گفتگو با رادیو فرانسه با اعلام اکران «استراحت مطلق» در فرانسه گفت: نسخه ای که از فیلم «استراحت مطلق» در فرانسه به نمایش در می آید کاملتر از نسخه های است که در ایران نمایش داده شده است.

وی ادامه داد: البته هیچ لذتی بیشتر از این نیست که فیلم را با هموطنان خودم ببینم اما با این حال اینکه فیلم در فرانسه به‌صورت کامل نمایش داده می‌شود لذت بخش است.

به گزارش فیلم نیوز، عبدالرضا کاهانی می‌گوید: من  سال آخر دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد فیلمنامه‌های مختلفی به ارشاد ارائه کردم  اما مجوز نمی‌گرفت و لذا از کشور خارج شدم و فیلمی را در فرانسه ساختم  وقتی دولت در ایران تغییر کرد و دولت حسن روحانی روی کار آمد با من تماس گرفتند و دعوت کردند که به ایران بازگردم و من هم شرط کردم که اگر فیلمنامه‌هایم مجوز می‌گیرد من باز می‌گردم.

کاهانی ادامه داد: فیلمنامه «استراحت» مطلق مجوز گرفت و من برای ساخت بازگشتم و فیلم را ساختم ولی در زمان اکران با سانسور زیاد فیلم اکران شد و بعد هم فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» را ساختم  که توقیف شد و حتی به فیلم‌های دیگرم اجازه نمایش در خارج داده نشد.

photo_2018-04-28_10-48-29

کاهانی افزود: من یک فیلم دیگر در تایلند به نام «ما شما را دوست داریم خانوم یایا» و یک فیلم هم در فرانسه ساختم من مانند هر فرد دیگری کشورم را دوست دارم و ایران را دوست دارم اما من فیلمساز هستم و باید بتوانم فیلمم را  انگونه که دوست دارم بسازم و کار کنم.

photo_2018-04-28_10-48-39

محمود احمدی نژاد عبدالرضا کاهانی ارادتمند نازنین، بهاره و تینا ما شما را دوست داریم خانم یایا استراحت مطلق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین