کد خبر: 19613 A

پارتنر زن شگفت‌انگیز پیدا شد

پارتنر زن شگفت‌انگیز پیدا شد

لیندا کارتر در "زن شگفت‌انگیز ۲" با گال گادوت همبازی خواهد شد.

ایران آرت: لیندا کارتر درحال مذاکره است تا به بازیگران فیلم "زن شگفت‌انگیز ۲" بپیوندد. لیندا کارتر کسی بود که در اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰، نقش پرنسس دایانا را در یک برنامه تلویزیونی ایفا کرد؛ او در ۶۰ قسمت سریال تلویزیونی، نقش زن شگفت‌انگیز را ایفا کرد و کسی بود که برای اولین بار، نقش این ابرقهرمان محبوب را ایفا می‌کند.

به گزارش سینما گیمفا، هنرنمایی زیبای گال گادوت در نقش زن شگفت‌انگیز، موجب شد تا این شخصیت دوباره در بین مخاطبان احیا شود و به سرعت جایگاه خودش را پیدا کند؛ از طرفی پتی جنکینز با توجه به موفقیت‌های این فیلم اعلام کرد که به فکر ساخت قسمت دوم فیلم زن شگفت‌انگیز است. در این بین، طرفداران شخصیت واندروومن خواهان این بودند که کارتر در قسمت دوم فیلم در کنار گادوت حضور داشته باشد. این اتفاق در قسمت اول این فیلم رخ نداد ولی به‌نظر می‌رسد که جنکینز و کارتر مشتاق هستند تا راهی برای عملی کردن این اتفاق در قسمت دوم  پیدا کنند.

چندی پیش پایگاه خبری NBC Today با کارتر درباره‌ی احتمال حضورش در فیلم زن "شگفت‌انگیز" مصاحبه کرده است و کارتر اعلام کرد که او هنوز درحال مذاکره است تا بتواند در این فیلم ایفای نقش کند. از طرفی پایگاه خبری The Warp این ادعا را بررسی کرد و منابع آن‌ها تایید کردند که کارتر، درحال مذاکره برای عملی کردن ایده‌ی حضورش در این فیلم است. 

لیندا کارتر در این مورد گفت: این موضوع اکنون به پتی چنکینز مربوط است. من درباره‌ی حضورم با او مذاکره کردم. او در این‌باره مطالبی را به من گفت و من را راهنمایی کرد و اکنون من فکر می‌کنم که ادامه ماجرا برعهده کمپانی برادران وارنر باشد که آیا بخواهند بر روی این ایده سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. اکنون پتی درحال پیگیری این ایده است و اگر این ایده با یک روش طبیعی عملی بشود، بسیار جالب و فوق‌العاده خواهد شد.

زن شگفت انگیز زن شگفت انگیز ۲ لیندا کارتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین