کد خبر: 19483 A

اعتراض بازیگر معروف به سوء‌استفاده از کارهای خیریه / من اهل شو دادن نیستم

اعتراض بازیگر معروف به سوء‌استفاده از کارهای خیریه / من اهل شو دادن نیستم

مرجانه گلچین گفت: بعضی‌ها واقعاً از سر دلسوزی و نیت خیر، کار انجام می‌دهند اما چند حرکت بد، بقیه را هم زیر سوال می‌برد.

ایران آرت: مرجان گلچین، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از مهم ترین فیلم هایی که او بازی کرده می توان به «شب بیست و نهم» (علی رخشانی) و «دو نیمه سیب» (کیانوش عیاری)، «بی قرار» و «چشم هایم برای تو» و سریال «آیینه» و ... اشاره کرد. این بازیگر با نازی رادچمنی در سالنامه آرمان گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌هایش را از ایران آرت خواهید خواند. 

** در حال حاضر مجموعه سی قسمتی «آسمان هوای باران دارد» کار آقای شهرام شاه حسینی را بازی می کنم. مجموعه ای هم آماده پخش دارم به نام «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور از داستانک هایی که آقای سعیدخانی کار کرده بودند، من و آقای حمید لولایی در اپیزودی به نام «شب عید» همبازی بودیم.

** من فکر می کنم اگر «آرماندو» پخش شود خواهید دید که در حوزه طنز موقعیت هم یک کار متفاوت خواهد بود. حداقل بین کارهایی که در چند سال گذشته انجام داده ام یک نگاه خاص و فضای فانتزی خلق موقعیت را تجربه کردیم.

** من از آنجایی که خیلی اهل کارهایی که حالت نمایشی دارد نیستم و هیچ وقت نپسندیدم ترجیح می دهم اگر قرار است کار خیری انجام بدهم خیلی شخصی صورت بگیرد. حمایت هایی که می توانست مثمر ثمر باشد و متاسفانه خیلی جاها هم سوءاستفاده هایی صورت گرفته است، سبب شده که خودم رصد و شناسایی کنم که چه افرادی نیازمند هستند و بدون این که خیلی جنبه مطبوعاتی و تبلیغاتی داشته باشد این کار را انجام بدهم. 

** البته این عقیده شخصی ام است و نمی گویم درست است یا غلط. از آنجایی که چهره های سیاسی، ورزشی و هنرمندان در چشم هستند و خیلی از رفتارهای آنها رصد می شود و دوست دارند که تاثیرگذار باشند.

** حضور افرادی مثل ما بی تاثیر نیست اما گاهی اخباری به گوش می رسد که خود من را به شخصه دو به شک می کند که حقیقت کجاست؟ و آیا این کار انجام می شود و یا نه؟ عزیزانی هستند که واقعا از سر دلسوزی و نیت خیر، کار انجام می دهند اما چند حرکت بد، بقیه را هم زیر سوال می برد. 

مرجانه گلچین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین