کد خبر: 18789 A

بازیگر زن جوان در لیست‌ موفق‌های سال آسیا / تصاویر

بازیگر زن جوان در لیست‌ موفق‌های سال آسیا / تصاویر

بازیگر سینمای بالیوود در لیست Under 30 Asia 30 مجله فوربس قرار گرفت.

ایران آرت: فوربس در روز ۲۷ مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، فهرست سالانه ی (زیر ۳۰ ، آسیا ۳۰)، با نام Under 30 Asia 30 را منتشر کرد.‌ این فهرست برای سال سوم به طور متوالی منتشر می شود. در این فهرست سیصد مرد و زن جوان خلاق، سرمایه گذار و هنرمند از سراسر آسیا نام برده می شوند که همگی آنها زیر سی سال دارند.

به گزارش تابناک باتو، در فهرست سال ۲۰۱۸، ستاره ی هندی انوشکا شارما Anushka Sharma هم به چشم می خورد. انوشکا ۲۹ ساله بازیگر بالیوودی است.

Ki2X8a2FJFeg

فوربس در فهرست خود بنا به عادت هر ساله شرح کوتاهی از هر یک از افراد ارائه داده است. درباره ی انوشکا شارما نوشته: بازیگری ۲۹ ساله که کار خود را به عنوان مدل لباس در سال ۲۰۰۷ میلادی شروع کرد.‌ آغاز فعالیت او به عنوان بازیگر با ایفای نقش در فیلم Rab Ne Bana Di Jodi آغاز شد. فیلمی که موفقیت بسیاری برای او به ارمغان آورد و جایزه ی Filmfare بهترین بازیگر زن را از آن او کرد.

mNx9EwZu2Dj7

فوربس همچنین درباره ی انوشکا شارما نوشت: تعداد فیلمهایی که در آن نقش داشته به ۱۹ می رسد که سه تای آن تاکنون به نمایش عمومی درنیامده است. انوشکا شارما به طور جدی در مسائل اجتماعی مشارکت دارد و از حامیان حق آموزش در هند به شمار می رود. از دیگر افرادی که در این فهرست به چشم می خورند می توان به بازیکن بدمینتون خانم پی وی سیندهو و خواننده ی پاکستانی مومینا موستهسان اشاره کرد. این خواننده ی پاکستانی با ترانه ی Afreen Afreen در برنامه ی Coke Studio به شهرت رسید. از دیگر چهره های پاکستانی در این فهرست فوربس می توان به راحت فتح علی خان دیگر خواننده ی پاکستانی اشاره کرد.

بالیوود انوشکا شارما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین