کد خبر: 18609 A

یادی از مدل موهای متفاوت مهران مدیری

یادی از مدل موهای متفاوت مهران مدیری

مهران مدیری درباره روش فِر دادن پشت موهایش با استفاده از بالش توضیح داد!

ایران آرت: محمد سلوکی دیشب با حضور در برنامه «دورهمی»، ضمن ارائه شرحی از سابقه مجری‌گری خود، به شوخی از مدل موهای مهران مدیری در دهه 70 یاد کرد.

محمد سلوکی، مجری و بازیگر تلویزیون، شامگاه شنبه چهارم فروردین، مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» بود.

به گزارش خبرآنلاین، سلوکی در بخشی از این گفت‌و‌گو در واکنش به این اظهار نظر مدیری که او را یک مجری بسیار مودب معرفی کرد، گفت: «این ویژگی شخصیتی‌ام، به دلیل حساسیت‌های مادرم به‌وجود آمد. از نظر حرفه‌ای هم، چون مجری تلویزیون در واقع مهمان خانه‌های مردم می‌شود، رفتار او باید متناسب با شان و شخصیت بینندگان باشد.»

این مجری درباره علاقه‌اش به بازیگری هم توضیح داد: «قبلا خیلی دوست داشتم بازیگر شوم، اما پس از سال‌ها فعالیت در عرصه اجرا، دریافتم که مجری‌گری خیلی بهتر از بازیگری است.»

او درباره برنامه‌هایش برای سال تازه گفت: «دلم می‌خواهد بیشتر سفر کنم و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوم. همچنین کارگردانی را جدی تر از سر بگیرم و مجموعه‌ای متفاوت و متنوع را برای تلویزیون بسازم.»

سلوکی در ادامه به‌شوخی از مدل موهای مهران مدیری در دهه هفتاد یاد کرد و با تاکید گفت که او نسبت به بیست سال پیش خیلی تغییر کرده است. مهران مدیری هم در پاسخ درباره روش فِر دادن پشت موهایش با استفاده از بالش توضیح داد.

محمد سلوکی که به گفته خود در حراجی های هنری شرکت و اثر هنری خریداری می کند، یک کمد با قدمت 170 یا 180 ساله که متعلق به مادربزرگ مادرش است را به موزه دورهمی اهدا کرد و گفت: اولین خریدار این کمد در حراج دستاوردهای موزه دورهمی هم قطعا خودم خواهم بود. لطفا به خریداران دیگر نفروشید!

مهران مدیری دورهمی محمد سلوکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین