کد خبر: 17070 A

سه آسیب جدی نیکول کیدمن سر صحنه فیلمبرداری

سه آسیب جدی نیکول کیدمن سر صحنه فیلمبرداری

نیکول کیدمن از جمله بازیگرانی است که سر صحنه فیلمبرداری صدمات زیادی دیده است.

ایران آرت: به گزارش ایران آرت، حدود سه هفته پیش بود که الناز شاکردوست سر صحنه فیلمبرداری فیلم "دو طبقه روی پیلوت" آسیب دید و همچنان در بیمارستان بستری است. به همین مناسبت وب سایت روزیاتو گزارشی از بازیگران آسیب دیده در صحنه های فیلمبرداری تهیه کرده که بخشی از آن را می خوانید. 

فیلم های هالیوودی با استفاده از هزینه های سرسام آور و تجهیزات پیشرفته ای ساخته می شوند. اگر به ظاهر بازیگران فیلم های اکشن و حادثه ای هالیوود نگاه کرده باشید متوجه می شوید که در اکثر موارد بازیگران دارای بدن هایی ورزیده هستند. این کار نه تنها برای زیبایی ظاهری بازیگر صورت می گیرد بلکه نقش مهمی نیز در آمادگی بدنی بازیگر مذکور برای انجام حرکات اکشن و فیزیکی دارد.

علاوه بر این همه می دانیم که هنر بدون زحمت و رنج نیز میسر نمی شود و بسیاری از بازیگران سرشناس جهان، خواسته یا ناخواسته چاره ای جز در آغوش کشیدن خطر و به خطر انداختن جان خود در هنگام ایفای نقش در فیلم های هالیوودی ندارند. در بسیاری از موارد تلاش این بازیگران برای به نمایش گذاشتن یک صحنه به شکل بسیار واقعی صدمات شدیدی را به بدن آن ها وارد می کند.

نیکول کیدمن از آن دسته بازیگرانی است که سر صحنه فیلمبرداری چند آسیب جدی دیده است. بازی در فیلم موزیکال «مولن روژ» (Moulin Rouge) فشار زیادی به نیکول کیدمن وارد کرد. در طول یکی از صحنه های رقص وی از پله ها افتاده و دچار آسیب دیدگی زانو شد. علاوه بر این به دلیل طول کشیدن ریکاوری و تاخیر در به اتمام رسیدن فیلم برداری وی سه میلیون دلار از بیمه خود را از دست داد.

ضمناً مشکل زانو کیدمن باعث شد که این بازیگر پس از سه هفته بازی در فیلم «اتاق وحشت» (Panic Room) این پروژه را رها کند.

علاوه بر این برای بازی در فیلم «کوهستان سرد» (Cold Mountain) نیز این آسیب دیدگی باعث شد که از بخش قابل توجهی از دستمزد خود چشم پوشی کند. علاوه بر این وی به دلیل پوشیدن لباس های تنگ و کمر باریک در فیلم «مولن روژ» دچار شکستگی دنده نیز شد اما بسیاری از صحنه های فیلم را با همان دنده شکسته بازی کرد.

نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین