کد خبر: 15387 A

حمایت اسپیلبرگ از اپرا در انتخابات 2020/ غول‌های سینما و رسانه همراه می‌شوند

حمایت اسپیلبرگ از اپرا در انتخابات 2020/ غول‌های سینما و رسانه همراه می‌شوند

کارگردان فیلم سینمایی «پست» ضمن اعلام حمایت خود از نامزدی احتمالی اپرا وینفری در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا، او را «سفیر یکرنگی» توصیف کرد.

ایران‌آرت: استیون چند روز پس از سخنرانی حماسی وینفری در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب، اسپیلبرگ هم به جمع چهره‌هایی پیوست که امیدوارند مجری نامدار در انتخابات دوره آینده ریاست‌جمهوری ایالات متحده شرکت کند و به چهار سال حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید پایان دهد. این در حالی است که ترامپ پیشتر از مبارزه با وینفری در انتخابات استقبال و اعلام کرده قصد دارد با شکست دادن او، برای دومین بار رئیس جمهوری آمریکا شود.

اسپیلبرگ با اشاره به اینکه آمریکا به «یک انسان یکرنگ و دوراندیش در کاخ سفید نیاز دارد»، افزود: «من معتقدم اپرا وینفری یک رئیس جمهوری درخشان خواهد بود. اگر نامزدی خودش را اعلام کند، من جزو نخستین کسانی هستم که از او حمایت می کنم.» کارگردان برنده اسکار برای نمایش فیلم تازه خود «پست» به لندن سفر کرده و پیش از او هم مریل استریپ، بازیگر اصلی فیلم اسپیلبرگ گفته بود وینفری بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آمریکاست.

با وجود تردیدهایی که درباره حضور اپرا در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها مطرح می‌شود، یکی از نزدیکان این چهره بانفوذ رسانه‌ای معتقد است او قطعا وارد کارزار خواهد شد و این به مردم آمریکا بستگی دارد که بخواهند وینفری را به کاخ ریاست‌جمهوری بفرستند یا نه. ضمن اینکه اسپیلبرگ به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلمسازان تاریخ سینما اپرا را تنها کسی می‌داند که می‌تواند در شرایط فعلی به اتحاد آمریکایی‌ها کمک کند.

اپرا گیل وینفری 63 ساله بیش از سه دهه در تلویزیون آمریکا حضور داشته و پس از جو بایدن، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های حزب دموکرات برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است. او در «رنگ ارغوانی» مقابل دوربین اسپیلبرگ رفت و امروز یکی از بزرگ‌ترین غول‌های رسانه‌ای جهان با شبکه خصوصی OWN است.

گلدن گلوب اسپیلبرگ ترامپ اپرا وینفری مهدی فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین