کد خبر: 15146 A

دست رد مدیری به سینه یک برنامه تلویزیونی

دست رد مدیری به سینه یک برنامه تلویزیونی

تازه‌ترین خبرها حاکی از پیشنهاد صدا و سیما به مهران مدیری برای اجرای برنامه "هفت" است.

ایران آرت: بعد از انتقادات فراوانی که سال گذشته نسبت به عملکرد مهم‌ترین برنامه سینمایی تلویزیون «هفت» صورت گرفت از ابتدای سال تاکنون پخش آن به تعویق افتاده و بارها اخبار گوناگونی از چگونگی پخش آن توسط مسوولان تلویزیون که صاحبان اصلی و منبع رسمی منتشر شد.

حاشیه دیگر مجری و اجرای این برنامه بود که با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده اما در نهایت این برنامه نتوانست آنتن تلویزیون را به خود ببیند.

اعتماد نوشت، به تازگی اخباری در کانال سینما منتشر شده که همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انگار قرار است این برنامه پخش خود را از سر بگیرد.

در حال که طراحی دکور هفت به تازگی به پایان رسیده مسوولان شبکه سه پیشنهاد اجرای ١٠ شب این برنامه در طول جشنواره فجر را به مهران مدیری دادند که مورد قبول او قرار نگرفته، رایزنی‌ها برای اجرای این برنامه با چندگزینه دیگر هم موفق نبوده است.

حالا باید ببینیم بعد از چالش‌هایی که این برنامه پشت سر گذاشته آیا در آستانه روزهای برگزاری جشنواره برنامه هفت روی آنتن تلویزیون می‌رود یا خیر؟ تا به امروز پخش دو برنامه سینما دو و شب‌های شفاهی برای پوشش اخبار مربوط به جشنواره فیلم فجر قطعی شده است.

 

برنامه هفت صدا و سیما مهران مدیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین