کد خبر: 1257 A

ورود دی کاپریو به دنیای تبهکاری

ورود دی کاپریو به دنیای تبهکاری

بازیگر برنده اسکار در اقتباس سینمایی از کتاب "دست سیاه" بازی می‌کند.

ایران آرت : علی افتخاری :  لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در اقتباس سینمایی از کتاب "دست سیاه" (The Black Hand) نوشته استفان تالتی با شرکت پارامونت پیکچرز همکاری می‌کند.

به گزارش ورایتی، "دست سیاه" داستانی واقعی با موضوع ریشه‌های مافیا در آمریکا و درباره جو پتروزینو – ملقب به شرلوک هلمز ایتالیایی – مأمور پلیس اداره پلیس نیویورک است که در اولین سال‌های قرن بیستم در تعقیب یک گروه بی‌رحم است. موجی از جنایت در شهر راه می‌افتد و تبهکاران در صحنه‌ جرم، یک کارت ویزیت با علامت یک دست سیاه جا می‌گذارند. آن‌ها مهاجران ایتالیایی هستند که آدم‌ها را می‌ربایند تا از خانواده‌هایشان اخاذی کنند. خلافکاران از خانواده‌های ایتالیایی مطیع قانون متنفر هستند، خانواده‌هایی که ترسیده بودند، با این حال در پشت صحنه به پتروزینو کمک کردند.

"دست سیاه" از روی کتاب "دست سیاه: جنگ حماسی بین یک کارآگاه ماهر و مرگبارترین جامعه مخفی تاریخ آمریکا" ساخته می‌شود که ماه آوریل وارد بازار کتاب خواهد شد.

پارامونت حقوق ساخت کتاب را به دست آورده است و دی‌کاپریو از طریق شرکت خود "آپین وی" به عنوان تهیه‌کننده نیز با پروژه همکاری می‌کند.

تالتی نویسنده شش کتاب غیرداستانی در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز است و تمرکز او بر تاریخ و دستاوردهای فردی است. او به عنوان نویسنده پشت پرده نیز فعالیت دارد و کتاب "وظیفه یک کاپیتان" نوشته او در 2013 مبنای فیلم نامزد اسکار "کاپیتان فیلیپس" با بازی تام هنکس شد.

دی‌کاپریو اخیراً در مستند "پیش از سیل" به کارگردانی فیشر استیونس حضور داشت. او همچنین قرار است در فیلمی زندگی‌نامه‌ای نقش سام فیلیپس تهیه‌کننده موسیقی را بازی ‌کند که به کشف چهره‌هایی چون الویس پرسلی و جانی کش کمک کرد.

دی‌کاپریو سال گذشته برای بازی در نقش یک صیاد انتقامجو در فیلم "بازگشته" برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

 

علی افتخاری لئوناردو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین