کد خبر: 1228 A

هجده فیلمی که در جشنواره فیلم فجر امسال باید دید/ یک

حامد بهداد جارو زمین گذاشت و مامور سد معبر شد

حامد بهداد جارو زمین گذاشت و مامور سد معبر شد

فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

ایران‌آرت: سد معبر/ کارگردان : محسن قرایی/ بازیگران: حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقا حسینی، بهرام سرورینژاد و... .

محسن قرایی در اولین فیلمش " خسته نباشید" نشان داد که کار خود را بلد است. هرچند آن فیلم را با همراهی افشین هاشمی کارگردانی کرد اما سابقه ی حضور او در سینما و دستیاری کارگردانان شاخص می توانست دلیلی بر نقش بیشتر او در کارگردانی" خسته نباشید"باشد. حالا او به سراغ فیلمنامه ای از سعید روستایی رفته است. همان کارگردانی که سال گذشته با" ابد و یک روز" رکورد دریافت سیمرغ را شکست و هت تریک کرد. فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد. حامد بهداد در نقش کارگر شهرداری ظاهر شده که با افرادی که سد معبر ایجاد می کنند ، درگیر می شود.احتمال اینکه این فیلم با انتقاد و تندی شهرداری مواجه شود، زیاد است و ممکن است در اکران به مشکل بر بخورد. سعید روستایی در فیلم اولش هم انتقادی به شهرسازی و ساخت آپارتمان های مسکن مهر وارد کرد که با پاسخ مدیران آن مواجه شد. حالا بعید نیست این با مسئولان شهرداری به دنبال پاسخی برای قرایی و تهیه کننده ی فیلم باشند. باران کوثری هم در کنار بهداد نقش همسر یک مامور شهر واری بازی می کند.محسن کیایی که تا به حال در فیلم های برادرش مصطفی کیایی با پس زمینه طنز و کمدی بازی کرده در این فیلم نقش جدی مامور شهرداری را بازی می کند. 

 

 

باران کوثری حامد بهداد فیلم سد معبر محسن قرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین