کد خبر: 11740 A

کارگری جنیفر لوپز و خواننده آمریکایی در فروشگاه بیگ‌باکس!

کارگری جنیفر لوپز و خواننده آمریکایی در فروشگاه بیگ‌باکس!

این خبر را جنیفر لوپز در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.

ایران‌آرت: «ونسا هاجنز»، خواننده و بازیگر امریکایی، به فیلم کمدی رمانتیک «پرده دوم»پیوست و همبازی «جنیفر لوپز» شد.
«ونسا هاجنز/Vanessa Hudgens» که بیش از همه برای بازی در سریال «دبیرستان موزیکال/Highschool Musical» شناخته شده است، در فیلم کمدی رمانتیک «پرده دوم/Second Act» در مقابل «جنیفر لوپز/Jennifer Lopez» ایفای نقش می کند. این خبر را جنیفر لوپز در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.
«پیتر سگال/Peter Segal» که ساخت فیلم موفق «پنجاه قرار اول/Fifty First Dates»  را در کارنامه دارد، بر صندلی کارگردانی تکیه می زند.
داستان «پرده دوم»  چیزی شبیه به «خدمتکار در منهتن/Maid In Manhattan» و «دختر کارگر/Working Girl» است و ماجرای یک کارمند فروشگاه های بیگ-باکس با بازی جنیفر لوپز را روایت می کند که زندگی و سبک شخصی خودش را از نو می سازد و این شانس را پیدا می کند که به کله گنده های خیابان مدیسون ثابت کند شناخت سلیقه مردم کوچه و خیابان و هوش کف بازار هم به همان اندازه مدرک دانشگاهی ارزشمند است.
ونسا هاجنز هم نقش مدیر اجرایی یک شرکت تولید کالاهای مصرفی را ایفا می کند. هاجنز هم اکنون سر صحنه فیلمبرداری «روزهای سگی/Dog Days»  به کارگردانی «کن مارینو/Ken Marino» است و به تازگی در سریال «ناتوان/Powerless» نیز ایفای نقش کرده است.

 

جنیفر لوپز ونسا هاجنز فیلم پرده دوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین