کد خبر: 1081 A

همه حواشی و متن زندگی زیباترین زن 36ساله هالیوود+آلبوم عکس

همه حواشی و متن زندگی زیباترین زن 36ساله هالیوود+آلبوم عکس

بازیگران و چهره های سرشناس هالیوود، هر کدام حواشی و جنجال های خاص خود را دارند. زندگی آن ها به علت شهرت و محبوبیت زیاد، همواره در کانون توجه قرار دارد و هر اتفاقی پیرامون آن ها رصد می شود. یکی از نام آشنا ترین آن ها، شارلیز ترون بازیگر فیلم هایی مانند «وکیل مدافع شیطان»، «شغل ایتالیایی» و «مکس دیوانه: جاده خشم» است.

ایران‌آرت:  شارلیز ترون تا به حال در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته و توانسته برای جوایز زیادی نامزد شود. وی همچنین یک بار موفق شده اسکار را از آن خود کند. علی رغم آن که اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی خانم ترون وجود دارد، اما نکاتی هستند که کمتر کسی آن ها را شنیده است. ما در این مقاله قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم و به اطلاع شما برسانیم. تا پایان همراه باشید.

950-w700

زبان اول شارلیز ترون انگلیسی نیست. وی با زبان آفریقایی و در کشور آفریقای جنوبی بزرگ شده است.

951-w700

 

به خاطر آن که ترون در مزرعه ای منزوی زندگی می کرده، بهترین دوست بازیگر سرشناس یک بز به نام بوک بوده است.

952-w700

 

خانم ترون به تام هنکس بازیگر سرشناس سینما علاقه زیادی داشت. این ماجرا بعد از تماشای فیلم «splash» رخ داد. آن ها در فیلم «آن کاری که می کنی» با یکدیگر همبازی بودند، اما قضیه خیلی زود پایان یافت.

953-w700

 

وی همیشه به زیبایی امروزش نبوده است. شارلیز ترون در دوران کودکی به خاطر بیماری یرقان، توسط آنتی بیوتیک تحت درمان قرار گرفت. همین مسئله سبب شد که دندان هایش پوسیده شوند. دندان های دائم او تا سن ۱۱ سالگی رشد نکردند.

بعد از نمایش موفق در زمینه رقص، خانم ترون در مدلینگ نیز به فعالیت پرداخت. او در سال ۲۰۱۳ توانایی هایش را با چنینگ تیتوم بازیگر و مدل آمریکایی به نمایش گذاشت.

955-w700

 

مدت کوتاهی بعد از آن که وی به لس آنجلس رفت، شارلیز ترون برای نقد کردن یک چک به بانک مرجعه کرد، اما وقتی متوجه شد که چک متعلق به این ایالت نیست و نمی توان کاری با آن انجام داد، به شدت عصبانی گشت. یک ایجینت ماجرا را دید و کارتش را به خانم بازیگر داد.

956-w700

 

ترون در آستاه بازی در فیلم «دختران شو» بود، اما نقش را به الیزابت برکلی واگذار کرد. وی بعد ها از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و گفت که انگار یک فرشته محافظ دارد.

957-w700

 

برنده شدن او در اسکار به خاطر بازی در فیلم «هیولا»، باعث شده که وی نخستین زن متولد آفریقای جنوبی لقب بگیرد که توانسته این افتخار را به دست آورد.

958-w700

 

959-w700

 

وی در زندگی شخصی روزهای سخت نیز داشته است. خانم ترون در کودکی شاهد قتل پدرش توسط مادر خود بوده است. البته این کار به خاطر حمله ور شدن پدر او انجام گرفت و دفاع شخصی به حساب آمد.

960

 

علی رغم آن که او از سال ۱۹۹۵ میلادی در سینمای آمریکا حضور داشته، وی تا سال ۲۰۰۷ شهروند ایالات متحده به حساب نمی آمد.

961-w700

شان پن و شارلیز ترون هر دو در یک سال موفق شدند اسکار را از آن خود کنند. این دو زمانی با یکدیگر رابطه داشتند.

هالیوود شارلیز ترون شان پن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین