کد خبر: 10771 A

فیلم‌های توقیفی‌ها درخواست اکران نداده‌اند!

فیلم‌های توقیفی‌ها درخواست اکران نداده‌اند!

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: فیلم‌های توقیفی که پروانه نمایش گرفته‌اند؛ می‌توانند درخواست اکران خود را به این شورا ارائه کنند.

ایران آرت: غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین وضعیت اکران فیلم‌های توقیفی که به تازگی مجوز نمایش گرفته‌اند، گفت: هر فیلمی که پروانه نمایش گرفته، می‌تواند قرارداد خود را ببندد و در چرخه اکران قرار بگیرد اما تاکنون هیچکدام از فیلم‌های توقیفی که پروانه نمایش گرفته‌اند؛ درخواستی برای اکران ارائه نکرده‌اند.

پیش از این اعلام شده بود که فیلم‌های عصبانی نیستم، آشغال‌های دوست داشتنی، خانه دختر، خانه پدری و پارادایس مجوز گرفته و می‌توانند اکران شوند.

فرجی همچنین با اشاره به وضعیت اکران فیلم‌ها در نیمه دوم سال  96 به ایلنا گفت: طرحی قرار است در شورای صنفی نمایش مطرح شود که براساس آن به دلیل تراکم تعداد فیلم‌ها یک گروه سینمایی جدید به سرگروه‌های فعلی اکران اضافه شود.

وی ادامه داد: اضافه کردن این گروه با هدف کمک به اقتصاد سینماست و ما به دنیال ایجاد فضایی هستیم تا فیلم‌هایی که می‌توانند به چرخه اقتصادی سینما در شش ماهه دوم سال 96 کمک کنند؛ فرصت اکران داشته باشند. البته هنوز طرح اضافه شدن سرگروه جدید مصوب و تایید نشده است.

 

فیلم های توقیفی فیلم آشغال های دوست داشتنی فیلم خانه پدری خانه دختر پارادایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین