کد خبر: 9293 A

نقش‌بازی با اشعار شاهنامه در گالری شکوه/ وقتی کودکان بی‌سرپرست راویان شاهنامه می‌شوند

نقش‌بازی با اشعار شاهنامه در گالری شکوه/ وقتی کودکان بی‌سرپرست راویان شاهنامه می‌شوند

نمایشگاه نقاشی چند کودک بر اساس اشعار شاهنامه از سوی موسسه "راویان مهر" و با حمایت گالری شکوه برگزار شده است.

ایران‌آرت: بهنوش فروتن مدیر گالری شکوه درباره نمایشگاه خیریه‌ای که برای کودکان در محل این گالری برگزار شده است گفت: نمایشگاه "نقش بازی با اشعار شاهنامه" که به نوعی روایت تصویری چند کودک از شاهنامه است از سوی موسسه "راویان مهر" و با حمایت گالری شکوه برگزار شده است.

او ادامه داد: این دومین سال است که چنین نمایشگاهی برگزار می‌شود  و زمانی که به ما پیشنهاد برگزاری این رویداد شد با کمال میل پذیرفتیم. در این نمایشگاه آثار هفت دختر بین 9 تا 12 سال به نمایش در آمده که خود تحت پوشش موسسه راویان مهر هستند.

مدیر گالری شکوه گفت: 35 اثر از زهرا پاشایی، پرمیس ثابتی، عسل ثمری‌آرا، نازنین زهرا شجاعتی، فاطمه سادات طباطبائی، ریحانه کریمی، مژده باقریان که با تکنیک‌های متنوعی چون، مدادرنگی، پاستل و آبرنگ روی کاغذ صورت گرفته در این نمایشگاه عرضه شده که همگی برای فروش هستند.

فروتن گفت: همه در آمد حاصل از فروش این آثار به صورت یکجا به خود این کودکان می‌رسد و من به عنوان گالری‌دار و رابطین و برگزارکنندگان این نمایشگاه هیچ کدام از درآمد فروش این نمایشگاه سهمی نخواهیم برد.

او اظهار داشت: این اولین بار هست که گالری شکوه برای کودکان بی‌سرپرست نمایشگاه برگزار می‌کند. این اتفاق یکی از خواسته‌های دیرنه من بود که مدت زمان زیادی حاصل نمی‌شد. دلیل آن این بود که یا خود من کسی را نمی‌شناختم یا این که موقعیتش پیش نمی‌آمد.

مدیر گالری شکوه گفت: ما باید از این کودکان حمایت کنیم تا مبادا احساس کنند که به دلیل نداشتن سرپرست رها شده‌اند. از سویی ممکن است که در زمینه هنر پیشرفت‌هایی برای این کودکان حاصل شود که تا شرایطی برای بروز آن ایجاد نشود، مشخص نخواهد شد.

فروتن گفت: خوشبختانه همه آثار این نمایشگاه فروخته شده است اما خریدار آن این آثار را در محل گالری قرار می‌دهد که اگر با قیمت بالاتری فروخته شد این آثار را به فروش برساند تا سود بیشتری برای کودکان حاصل شود. در حقیقت این آثار فروخته شده به شکل نوعی حراج در نمایشگاه ارائه شده و آثار به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد.

این نمایشگاه که "نقش‌بازی با اشعار شاهنامه" نام دارد  27 و 28 مرداد در فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

 

 

گالری شکوه شاهنامه فردوسی موسسه راویان مهر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین