کد خبر: 71820 A

رنگ وستا | خمیر دورگیر ویترای وستا

خمیر دورگیر ویترای وستا؛ لذت نقاشی روی شیشه

خمیر دورگیر ویترای وستا؛ لذت نقاشی روی شیشه

برای پرواز با نقاشی روی شیشه به یک بال دیگر هم نیاز است: " لاینر یا خمیر دورگیر ویترای " که خوشبختانه" رنگ وستا" حرفه ای منطبق با استانداردهای روز دنیا آن را تولید می کند.

ایران آرت : نقاشی روی شیشه لذتی دارد که وصفش در کلمات ممکن نیست، لطفن این آفرینش متفاوت را با رنگ ویترای وستا امتحان کنید.

اصل نخست یادتان نرود پیش از هر کاری ابتدا شیشه را از هر گونه چربی و رطوبت پاک کنید، سپس طرح مناسب را زیر شیشه بگذارید و حالا وقتش است : اکشن! رنگ ویترای وستا وارد می شود و خلق کردن آغاز می شود.

اما بله حق با شماست؛ برای پرواز با نقاشی روی شیشه به یک بال دیگر هم نیاز است: " لاینر یا خمیر دورگیر ویترای " که خوشبختانه" رنگ وستا" حرفه ای منطبق با استانداردهای روز دنیا آن را تولید می کند.

_ لاینر وستا یا خمیر دورگیر ویترای وستا 

حرفه ای ها می دانند اگر پیش از رنگ گذاری روی شیشه از خمیر دورگیر استفاده نکنید رنگها با هم مخلوط می شوند و پرسپکتیو دادن اثر با مشکل جدی روبرو شده و گلها، درختان و کوههای دور دست به خوبی دیده نمی شوند.

خمیر دورگیر ویترای وستا

مجرب ها واقف هستند برای توازن رنگی اثر، خمیر دورگیر سیاه برای همه قسمت ها مناسب است اما خمیرهای هم رنگ و یا به اصطلاح تیره تر هم می توان بهره برد سبز تیره، آبی خوشرنگ و رنگهای زیبای دیگر بسته به پالت رنگی کار هم رنگ وستا در دسترس تان قرار داده است.

- وقتی از خمیر دورگیر ویترای وستا حرف می زنیم

خمیر دورگیر وستا ظریف و با دوام است، شفاف است ،اصلا پخش نمی شود و تازه رنگهای متنوع زیبایی دارد، طرز استفاده اش هم بسیار آسان است.

خمیر دورگیر ویترای وستا

گفته می شود در یکی از معتبرترین دانشگاه های هنر، دیده شد شمار بسیاری از دانشجویان از نقاشی روی شیشه فراری بودند، وقتی علت ماجرا را جویا شدند، می گفتند جعبه خمیر دورگیرشان همه رنگی ندارد، سفت شده و به زور از تیوب خارج می شود، رنگ هایش شفاف نیست، روی شیشه پخش می شود و ظرافت طرح را از بین می برد، موقع کار ،خط های دور گیری ، نازک و پهن می شوند، زود فاسد شده و لخته لخته خارج می شود، بعد از خشک شدن با دست به راحتی کنده می شود، دوام ندارند و بعد از مدتی خاصیت خود را از دست می دهند و ...

وقتی اساتید خمیر دورگیر وستا را معرفی کردند آمار آفرینش نقاشی روی شیشه هم به تراز درستش رسید.

خمیر دورگیر ویترای وستا

رنگهای خمیر دورگیر وستا

با سایز ml21 در 38 رنگ و دو ست بسته بندی 6 رنگ ( 17 رنگ  متالیک و 8 رنگ فلورسنت و 2 رنگ درخشان )

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

 

 

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Color خمیر دورگیر ویترای وستا خمیر دورگیر وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین