کد خبر: 71791 A

سونال پوروهیت Sonal Purohit| رومیت پوروهیت Romit Purohit

هنر آیه در عجمان Ajman / سونال و رومیت پورهیت Purohit از هنرمندان PaintBrushk می گویند

هنر آیه در عجمان Ajman / سونال و رومیت پورهیت Purohit از هنرمندان PaintBrushk می گویند

سونال پوروهیت Sonal Purohit و رومیت پوروهیت Romit Purohit بنیان‌گذار انجمن PaintBrushk این نمایشگاه را در هتل قصر بهی عجمان Bahi Ajman Palace Hotel برگزار کرده اند که 24 هنرمند از 10 ملیت در آن حضور دارند.

ایران آرت : رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayMe خبر داد جامعه هنری پینت براش PaintBrush زیر نظر اداره گردشگری عجمان Ajman Tourism Department در حال حاضر میزبان فصل دوم Ayah است، یک نمایشگاه بین‌المللی هنری گروهی که به ماه مبارک رمضان (25 فوریه تا 8 آوریل) اختصاص دارد.

 مراسم افتتاحیه در هتل قصر بهی عجمان Bahi Ajman Palace Hotel برگزار شد و 24 هنرمند از 10 ملیت در این رویداد شرکت دارند.

انجمن PaintBrushk سونال پوروهیت Sonal Purohit

 سونال پوروهیت، Sonal Purohit که انجمن را به همراه همسرش، دکتر رومیت پوروهیت Dr. Romit Purohit بنیان‌گذار انجمن کرده‌اند، می‌گوید: "آثار هنری با روح ماه رمضان طنین‌انداز می‌شود و نفیس‌ترین مجموعه‌ای است که باید از آن بازدید کرد. همانطور که می بینید، مهمانان برجسته ای از دنیای هنر و صنعت سرگرمی امارات برای حمایت از هنرمندان آمده اند. آثار هنری شامل موضوعات عرفان، خوشنویسی عربی، مساجد و پرتره است."

سونال گفت: «هنرمندان از 10 ملیت مختلف آمده اند تا نمایشگاه را به یکی از زیباترین رویدادهای هنری ماه رمضان در این فصل تبدیل کنند. 

سونال پوروهیت Sonal Purohit رومیت پوروهیت Romit Purohit

سونال پوروهیت Sonal Purohit و رومیت پوروهیت Romit Purohit بنیان‌گذار انجمن PaintBrushk

سونال پوروهیت خودش هنرمند است و نمایشگاه رمضان به گفته خودش همیشه برای همه برکت دارد.  دکتر رومیت پوروهیت نیز در این مراسم از اهمیت هنر در ارتقای فرهنگ جامعه گفت و هنرمندان PaintBrushk را ستایش کرد.

احمد الحسنی Ahmed Al Hosani خواننده معروف اماراتی یکی از مهمانان این مراسم بود که آهنگ های معروف خود را در این مراسم خواند. او اولین خواننده اماراتی است که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. 

انجمن PaintBrushk سونال پوروهیت Sonal Purohit

میهمانان دیگر، به جز مهمانان دپارتمان گردشگری عجمان و هتل قصر باهی عجمان، خانم سلطانا کاظم Sultana Kazim ، احمد العواضی (رکنی)Ahmad Al Awadhi (Rukni) ، آتل پاناسه Atul Panase و انجینی پراکاش لایتو Anjini Prakash Laitu؛ آنها حمایت خود را از هنرمندان PaintBrushk با پیشنهادهایی برای پیشرفت بیشتر ارائه دادند.

 افتخار حمدان، جنرال موتورز هتل بهی عجمان پالاس، گفت: این هتل به مهمان نوازی معروف است و با تمام وجود و با اشتیاق پذیرای همه هنرمندان بوده است. همه کارکنان ما درگیر برگزاری باشکوه و بی نقص مراسم افتتاحیه هستند. 

شعار جامعه هنری PaintBrush «برای هنرمندان و توسط هنرمندان» است که در سال 2018 تأسیس شد تا بستری شایسته برای هنرمندان فراهم کند.این نهاد هنری ذهن‌های خلاق را به هم متصل می کند و در پی گسترش هنر است. 

انجمن PaintBrushk سونال پوروهیت Sonal Purohit

طبق گفته سونال پوروهیت Sonal Purohit، همکاری PaintBrush با خانه خلاقیت هند The House of Creativity, India "پروژه ای است که از اشتیاق به برتری خلاقانه متولد شده است."

او اشاره می کند  بنیانگذاران خانه لوو و کوش سینها House Luv and Kush Sinha از خانواده ای مترادف با هنر، فرهنگ و نوآوری هستند. 

سونال پورهیت می‌گوید: «این خانه دارای چندین اشکال هنری است که همه چیز را در خود جای داده است، از قطعات الهام گرفته از طبیعت گرفته تا عکس‌هایی که لحظات زودگذر را ثبت و جاودانه می‌کنند. "و در قلب این تلاش تعهد به جامعه هنری هند است." از طریق این همکاری، جامعه هنری PaintBrush و خانه خلاقیت قصد دارند جوامع هنری، به ویژه آنهایی که متعلق به امارات و هند هستند، به یکدیگر نزدیکتر کنند.

انجمن PaintBrushk سونال پوروهیت Sonal Purohit

گفتنی ست در این نمایشگاه آثار این هنرمندان به نمایش است: افشان نواز خان، دکتر پونام چاوهان، پرابیتا راجش، سانا بانو معین احمد و سونال پوروهیت (همه از هند). افشین بیگ، بوشرا مالک، دکتر انوم علی، حنا اسد خان، ایرم پرویز حبیب، میران نصیر، مسرت یاسمین عابد، روحی ضیا، صفیه محمد عمر و سایما فرقان (همه از پاکستان)؛ احمد العوضی (رکنی) از امارات؛ ادسل کابالان (فیلیپین)؛ مادهوری موسانی پاتانی (کنگو)؛ Maryna Futymska (اوکراین)؛ محمد احمد الموسی الحلبی و موسی احمد موسی الحلبی از فلسطین; والا محمد (مصر) و واشنگتن رودز (ایالات متحده آمریکا). 

عجمان سونال پوروهیت Sonal Purohit رومیت پوروهیت Romit Purohit PaintBrushk Ajman Tourism Department هتل قصر بهی عجمان Bahi Ajman Palace Hotel خانه لوو و کوش سینها House Luv and Kush Sinha
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین