کد خبر: 71335 A

بنیاد هنر شارجه Sharjah Art Foundation| پرفورمنس شارجه Perform Sharjah

بنیاد هنر شارجه و ۸ پرفورمنس در میدان هنر ، میدان خوشنویسی و سراسر شارجه

بنیاد هنر شارجه و ۸ پرفورمنس در میدان هنر ، میدان خوشنویسی و سراسر شارجه

بنیاد هنر شارجه Sharjah Art Foundation فصل جدید Perform Sharjah را با اجرای ۸ پرفورمنس برگزار می کند.

ایران آرت : بنیاد هنر شارجه Sharjah Art Foundation فصل جدید Perform Sharjah را ۱۳ ژانویه تا ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ برپا می کند.

بنیاد هنر شارجه اعلام کرده است برای ابراز همدردی با مردم غزه این رویداد را با تاخیر به معنای یک لحظه سکوت دیرتر از همیشه برگزار می کند.

بنیاد هنر شارجه اعلام کرده است: این برنامه برای کارهای پیش زمینه ای که به مبارزات فلسطینی ها می پردازد و برای ایجاد فضاهای رویارویی بین هنرمندان و مردم محلی که اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است، دوباره راه اندازی می شود. 

این برنامه بر نقش آرشیوهای مدرن و میراث منتقل شده با قرن ها در تخیل معاصر متمرکز است. هنرمندان رشته‌های مختلف با موضوعات هویت، ویژگی‌های فرهنگی، معرفت‌شناسی و تاریخ‌های جایگزین درگیر هستند.

بنیاد هنر شارجه

 شایان ذکر است که ۸ نمایش معاصر با عناوین: خوانش های "در جستجوی آیدا" نتایج مسترکلاس با جلیلا باکار در آکادمی هنرهای نمایشی شارجه، 4" اجرای رقص تائو یه در آکادمی هنرهای نمایشی شارجه، "دگردیسی ها" ، #2" اثر اسیا جایبی در دارالندوه، میدان خوشنویسی، "لیبی" توسط رادوان مریزیگا اجرای رقص در بیت عبید الشمسی، میدان هنر، "بازگشت" اثر رایان تبت در بشقاب پرنده، دسمن، "جوانی آوازخوان" توسط جودیت بورچ، بنس گیورگی پالینکاس و ماته سیگتی در مؤسسه هنرهای نمایشی شارجه، ال موریجا، "شاید اینجا" اجراهای همزمان کوتاه در بیت السرکال، میدان هنر و "هونکارو" اثر موهیت تاکالکار در میدان خوشنویسی شارجه برگزار می شود.

حور القاسمی Hoor Al-Qasimi مدیریت عالیه بنیاد هنر شارجه را به عهده دارد.

بنیاد هنر شارجه Hoor Al Qasimi حور القاسمی بنیاد هنر شارجه Sharjah Art Foundation Perform Sharjah
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین