کد خبر: 71260 A

مونادا Monada گالری دبی | 10101art | ان اف تی و توکن آثار هنری

مونادا Monada گالری دبی و 10101art و نمایش پیکاسو، وارهول، دالی و بنکسی/ پای NFT و توکن در میان است

مونادا Monada گالری دبی و  10101art  و نمایش پیکاسو، وارهول، دالی و بنکسی/ پای NFT و توکن در میان است

چشم‌انداز فوق‌ مدرن دبی پس‌زمینه مناسبی برای فعالیت های نوین فرهنگی ست کاری که پلتفرم 10101art و گالری Monada در DIFC دبی ارائه می کنند.

ایران آرت : رسانه هنر روز خاورمیانه  ArtDayME خبر داد: پلتفرم 10101art که پلتفرمی برای نمادسازی هنرهای زیباست با گالری Monada دبی همکاری می‌کند تا گامی تازه در برای ادغام هنر و فناوری بلاک چین شکل گیرد.

گالری مونادا Monada دبی در حال حاضر برای افتتاحیه خود آماده می شود که مجموعه ای از آثار هنری از هنرمندان شناخته شده جهانی مانند بنکسی و وارهول را به نمایش می گذارد.

مونادا Monada گالری دبی و 10101art

پلتفرم 10101art به عنوان پلتفرمی عمل می کند که توکن سازی آثار هنری را تسهیل می کند و از فناوری بلاک چین برای این منظور استفاده می کند.

هدف آن این است که آثار هنری مشهور را با تبدیل هنر فیزیکی به مجموعه ای از توکن های دیجیتال در دسترس تر کند. این فرآیند شامل یک ساختار قانونی منحصر به فرد و پروتکل DeFi است تا اطمینان حاصل شود که هر توکن دیجیتال مالکیت قانونی اثر هنری فیزیکی را تأیید می کند.

این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد: این فرآیند ساده است و تنها شامل چند مرحله از اتصال کیف پول در وب سایت 10101art ، انتخاب اثر هنری مورد نظر و تعیین تعداد قطعات برای به دست آوردن است.

کاربران می توانند بدون زحمت قطعاتی را از طیف وسیعی از هنرمندان مشهور انتخاب و خریداری کنند، با این قابلیت افزوده شده برای مشاهده پیشرفت مجموعه آنها در حالی که پلتفرم پیشنهادات خود را گسترش می دهد.

پلتفرم 10101art به رهبری آلینا کروت Alina Krot که تخصصش بانکداری ست و این تجربه را با دانش ارزهای دیجیتال ترکیب می کند، پیش فروش «جنگ چمن» بنکسی را با موفقیت به پایان رسانده است. در حال حاضر، «جنگ چمن»، همراه با «سوپ کمپل» وارهول، و قطعاتی از پیکاسو و دالی، که همگی بخشی از مجموعه کنونی پلتفرم هستند، در گالری هنری مونادا در دبی نگهداری می‌شوند و به زودی برای بازدید عموم باز می‌شوند.

مونادا Monada گالری دبی و 10101art

گالری هنری مونادا در DIFC با مشارکت 10101art به عنوان ویترین فیزیکی برای آثار هنری ارائه شده بر روی پلتفرم عمل می کند.

این گالری آماده است تا درهای خود را به روی عموم باز کند و فرصتی بی نظیر برای مشاهده همتایان فیزیکی نقاشی های توکن شده در 1010art ارائه می دهد.

مدیریت گالری کارشناس هنری، تهانی زرادینیTehani Zeramdini شرایط را برای نمایش شاهکارهایی که قبلا در مجموعه های خصوصی پنهان شده بودند، تضمین می کند.

مونادا Monada گالری دبی و 10101art

با نگاه به آینده، 10101art قرار است تأثیر خود را فراتر از مجموعه فعلی گسترش دهد. این پلتفرم به طور فعال در حال برنامه ریزی برای همکاری با فضاهای گالری بیشتر در سطح جهان است و ماموریت خود را برای دموکراتیک کردن دسترسی به هنر در سطح جهانی پیش می برد. این گسترش با چشم انداز 10101art برای در دسترس قرار دادن شاهکارها برای مخاطبان گسترده تر مطابقت دارد، بنابراین چشم انداز هنر جهانی را غنی می کند.

_ درباره  10101art

پلتفرم 10101art یک اکوسیستم در تقاطع DeFi و هنر است که هنر کلاسیک را با عصر دیجیتال به‌طور یکپارچه پیوند می‌دهد، در حالی که برای مخاطبان جهانی متشکل از متخصصان تجارت، علاقه‌مندان، مجموعه‌داران آثار هنری و کارشناسان Web3 آماده می‌شود، فرصت‌های بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

پلتفرم 10101art مالکیت مطمئن آثار هنری جاودانه از کشورها و قرن‌های مختلف را فراهم می‌کند. این پلتفرم که توسط فناوری بلاک چین تثبیت شده است، ماموریت دارد تا مالکیت هنر را تقسیم کند و دسترسی و امنیت را برای همه ذینفعان تضمین کند.

مونادا Monada گالری دبی و 10101art

_ درباره هنر مونادا

گالری هنری مونادا ماموریت دارد تا دنیای هنر را دوباره تعریف کند. در زمانی که بازارهای هنر سنتی با چالش هایی روبرو هستند، گالری هنری مونادا در حال ایجاد پلی بین هنر نهادی و دنیای مدرن است. این گالری با مجموعه‌ای متنوع از آثار هنری اروپایی، آمریکایی، عربی و چینی، نه تنها چگونگی تجربه هنر را دوباره به تصویر می‌کشد، بلکه حضور جهانی خود را نیز گسترش می‌دهد. گالری هنری مونادا که برگرفته از مفهوم نوآورانه «گالری هنر خالص» در سال 2021 است، هنرهای زیبا را در دسترس‌تر می‌کند، در حالی که چشم‌انداز فوق‌ مدرن دبی پس‌زمینه مناسبی را برای این تلاش فرهنگی فراهم می‌کند.

 

بنکسی اندی وارهول پابلو پیکاسو ان اف تی DIFC دبی مونادا Monada گالری دبی توکن هنری آلینا کروت Alina Krot تهانی زرادینیTehani Zeramdini 10101art
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین