کد خبر: 70925 A

دبی دیزاین ویک| شیخه لطیفه بنت محمد |

دیزاین های خیره کننده نخل خرما و برج های کبوتر و دیدار شیخه لطیفه بنت محمد در دبی دیزاین ویک | عکس ها

دیزاین های خیره کننده نخل خرما و برج های کبوتر و دیدار شیخه لطیفه بنت محمد در دبی دیزاین ویک | عکس ها

نخل دست» طراحی شده توسط Abdalla Almulla عبدالله الملا، معمار اماراتی و پروژه «Designest» شامل فرم‌های استوانه‌ای اثر Ahmad Kattan احمد کتان در نهمین دبی دیزاین ویک مورد توجه قرار گرفته است.

ایران آرت : رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayMe خبر داد: با حمایت شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم،Sheikha Latifa bint Mohammed bin Rashid Al Maktoum,  رئیس اداره فرهنگ و هنر دبی (Dubai Culture) و عضو شورای دبی، هفته طراحی دبی (DXBDW)، پلتفرم پیشرو در خاورمیانه که خلاقیت و نوآوری را پیش می برد. در طراحی افتتاح شد.

هفته طراحی دبی Dubai Design Week و شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد

این رویداد با مشارکت استراتژیک با منطقه طراحی دبی، عضو گروه TECOM PJSC، و با حمایت فرهنگ دبی Dubai Culture ، تا 12 نوامبر در منطقه طراحی دبی (d3) برگزار می شود.

شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم از برخی از تاسیسات و نمایشگاه های کلیدی آن، از جمله کمیسیون ابواب 2023 با عنوان «نخل دست» طراحی شده توسط Abdalla Almulla عبدالله الملا، معمار اماراتی برنده جایزه و بنیانگذار استودیوی طراحی MULA دیدن کرد.

هفته طراحی دبی Dubai Design Week و شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد

پروژه "Of Palm" یک غرفه معماری است که کاربردهای متنوع نخل خرما را بررسی می کند و در عین حال تکرارهای جدیدی از این منبع طبیعی را ارائه می دهد.

شیخه لطیفه همچنین از برنده کمیسیون شهری هفته طراحی دبی، "طراحی" که توسط Ahmad Kattan احمد کتان مستقر در دبی طراحی شده است، بازدید کرد.

پروژه «Designest» شامل فرم‌های استوانه‌ای در مقیاس بزرگ است که از اهمیت فرهنگی برج‌های کبوتر سنتی الهام گرفته شده است که در سراسر شبه جزیره عربستان یافت می‌شود.

هفته طراحی دبی Dubai Design Week و شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد

رئیس دبی کالچر به عنوان بخشی از تور خود، او همچنین غرفه پناهندگان توسط Better Shelter و UNHCR، The Royal College of Art Showcase، نمایشگاه معماری d3 با مشارکت RIBA، و فرهنگ دبی تحت حمایت Naseej توسط Alzaina Lootah و Sahil Rattha Singh را بررسی کرد.

هفته طراحی دبی Dubai Design Week و شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد

شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم در گفتگویی در باره این رویداد گفت: «هفته طراحی دبی به عنوان چراغی از خلاقیت و نوآوری است که نشان دهنده تحول پویای دبی در هدایت نوآوری، خلاقیت و همکاری در بخش طراحی با رشد سریع است. هفته طراحی دبی جشنی است از پتانسیل تحول آفرین طراحی و بستری قابل توجه برای طراحان، رویاپردازان و متفکران. نقش مهمی در تسریع رشد و توسعه جامعه خلاق در دبی ایفا می کند و جایگاه امارت را به عنوان قطب طراحی خاورمیانه تثبیت می کند. نسخه امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای مجموعه ای متنوع و فراگیر از رویدادهای هنری و آموزشی است که برای الهام بخشیدن به همه علاقه مندان به هنر و فرهنگ طراحی شده است. من مشتاقانه منتظر کمک مداوم هفته طراحی دبی برای آغاز دوره جدیدی از تعالی طراحی نه تنها در امارات، بلکه در مقیاس جهانی هستم."

هفته طراحی دبی Dubai Design Week و شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد

هفته طراحی دبی Dubai Design Week رویداد خلاقانه سالانه منطقه است که هنر و طراحی را در منطقه طراحی دبی (d3) گرد هم می آورد. این بزرگترین رویداد در نوع خود است و به طور گسترده ای در دنیای طراحی پیش بینی می شود و زمینه های متنوع خود را از طریق نمایشگاه ها و تاسیسات هنری خلاقانه برجسته می کند. همچنین میزبان گفتگوها و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف خلاقانه و مسابقات با شرکت بیش از 500 طراح، معمار و متخصص خلاق از بیش از 40 کشور جهان است. بازار هفته طراحی دبی بیش از 80 فروشنده منطقه ای از جمله 21 فروشنده اماراتی را به نمایش می گذارد.

عکس‌ها: خبرگزاری امارات (WAM)

نهمین دبی دیزاین ویک دبی دیزاین ویک Dubai Design Week شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم ، Sheikha Latifa bint Moham
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین