کد خبر: 70812 A

اندی وارهول| Hugh Lane Gallery| نمایشگاه اندی وارهول در دوبلین

ببینید: بزرگترین نمایشگاه اندی وارهول در دوبلین

ببینید: بزرگترین نمایشگاه اندی وارهول در دوبلین

این نمایشگاه شامل بیش از 250 اثر قرض گرفته شده از موزه‌ها و مجموعه های خصوصی در ایالات متحده، کانادا، اروپا و موزه وارهول در پیتزبورگ است.

ایران آرت: سجاد مالمیر: بزرگترین نمایشگاه اندی وارهول در ایرلند این روزها در گالری Hugh Lane شهر دوبلین با ارائه مجموعه آثاری دیدنی از نقاش برجسته آمریکایی به تماشا گذاشته شده است.

گالری ایرلندی بیش از پنج سال است که روی این نمایشگاه منحصر به فرد کار می‌کند که شامل بیش از 250 اثر قرض گرفته شده از موزه‌ها و مجموعه‌های خصوصی در ایالات متحده، کانادا، اروپا و موزه وارهول در پیتزبورگ است.

این نمایشگاه از چشم انداز هنری نو اندی وارهول تجلیل می‌کند که شاهد ترکیب فرآیندهای تجاری با تولید هنرهای زیبا بود. او چاپ سیلک روی بوم، فیلم، عکاسی، نشر، پرفورمنس، ویدئو و تلویزیون را آزمایش کرد. وارهول قوانین مرسوم در هنر را به چالش کشید و تمایزات سنتی بین هنرهای زیبا و فرهنگ عامه را نادیده گرفت.

نمایشگاه اندی وارهول

بخش منحصر به فرد این نمایشگاه، بخشی با تمرکز بر کار و همکاری اندی وارهول و فرانسیس بیکن با پیتر بیرد، هنرمند و عکاس مشهور آمریکایی است که تفکر جدیدی را در مورد وضعیت این دو چهره قرن بیستم برانگیخته است.

نمایشگاه اندی وارهول

این نمایشگاه توسط باربارا داوسون، مدیر گالری Hugh Lane و مایکل دمپسی، رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود و توسط شورای شهر دوبلین تامین مالی شده است.

نمایشگاه اندی وارهول

نمایشگاه اندی وارهول

نمایشگاه اندی وارهول

اندی وارهول نمایشگاه نقاشی اندی وارهول نقاشی اندی وارهول گالری Hugh Lane Hugh Lane Gallery
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین