کد خبر: 67586 A

کوکاکولا، اندی وارهول، ونگوگ، دختری با گوشواره مروارید، یونانی ورمیر

ببینید: کوکاکولا هم به هنر چسبید

ببینید: کوکاکولا هم به هنر چسبید

در سال‌های اخیر استفاده از آثار هنری معروف در تبلیغات به یک استراتژی محبوب تبدیل شده است که غیر از ری برندینگ دوباره برندهای معتبر، می‌تواند زمینه ساز معرفی بیشتر آثار هنری به کسانی باشد که شناختی از هنر ندارند.

ایران آرت: همواره بزرگ‌ترین برندهای دنیا برای روزآمدی و دریافت نوعی لایسنس اجتماعی به پیوند با هنر می‌اندیشند: تازه ترین برند جهانی کوکاکولا.

یک فیلم تبلیغاتی جدید با عنوان «شاهکار»، تابلوی کوکاکولا اثر وارهول را در کنار نقاشی‌های آشنای استادان دیگر، مانند جیغ ادوارد مونک (۱۸۹۵)، اتاق خواب وینسنت ون گوگ در آرل (۱۸۸۹) و پل درام و تپه غروب خورشید (۱۸۵۸) اثر اوتاگاوا هیروشیگه نشان می‌دهد.

این فیلم تبلیغاتی دو دقیقه‌ای در یک موزه هنری می‌گذرد، جایی که گروهی از دانش‌آموزان زیر نظر معلم خود طراحی می‌کنند. ناگهان نقاشی‌های روی دیوار جان می‌گیرند و دستی از یک تابلو بیرون می‌آید و بطری کوکاکولا را از نقاشی وارهول بیرون می‌کشد.

در ادامه بطری نوشابه میان شخصیت‌های نقاشی‌های جدید و قدیمی در تالار موزه دست به دست می‌شود تا در نهایت به دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمیر (۱۶۶۵) برسد که بطری را باز کرده و آن را تعارف می‌کند.

 

 

اندی وارهول ادوارد مونک یوهانس ورمیر کوکاکولا ونگوک دختری با گوشواره مروارید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین