کد خبر: 6252 A

با حضور هنرمندانی از مازندران، نیشابور، تبریز، تهران، همدان و...

مجسمه هایی از ضایعات فلز ببینید

مجسمه هایی از ضایعات فلز ببینید

چهارمین ورکشاپ و نمایشگاه حجم های فلزی در نگارخانه نوران افتتاح شده است.

ایران آرت: چهارمین دوره ورکشاپ و نمایشگاه حجم های فلزی با حضور 14 هنرمند از استان های مختلف کشور در نگارخانه نوران قاﺋـمشهر آغاز به کار کرده است.

 در این رویداد سالیانه، هنرمندان مجسمه ساز ابتدا با استفاده از ضایعات فلز جمع آوری شده و تلاش چند روزه کارگاهی به آفرینش هنری پرداخته و سپس آثار خود را در نمایشگاهی به همین منظور رونمایی خواهند کرد.

حجم های فلزی در نگارخانه نوران

ملاحت رحیم پور مدیر نگارخانه نوران و بانی این رویداد هنری با معرفی " احمد آقازاده، جعفر نجیبی، علی بیگی پرست، حسن ملانوروزی، ابراهیم گنجیان، عارف رودباری، سیامک نصر، حجت حسینی، سعید ملانوروزی، فرشید پاک نیا، ملاحت رحیم پور، محبوبه پرنیان، فرانک یوسفی و نگار نجیبی " هنرمندانی از مازندران، نیشابور، تبریز، تهران، همدان و... از شروع  ورکشاپ حجم های فلزی سال 96 خبر داد.

رحیم پور با بیان اینکه از روز جمعه 12 خرداد با حضور هنرمندان در محل کارگاه، مقدمات اجرای نمایشگاه مجسمه سازی با استفاده از ضایعات فلز فراهم شد؛ گفت: هنرمندان تا یکشنبه 14 خرداد سعی خواهند کرد با چینش و مونتاژ این قطعات و ضایعات فلزی و همچنین ایجاد تغییرات ساختاری با بکارگیری روش های برش، جوش و تخریب، آثار هنری خود را برای چهارمین دوره این نمایشگاه که در تاریخ 23 تیر 1396 در نگارخانه نوران قاﺋـمشهر برپا می شود؛ آماده تحویل گردانند.

در ادامه، فعالیت کارگاهی هنرمندان مجسمه ساز و همچنین آثار و نمایشگاه سومین دوره این رویداد که تحت عنوان «فلز آوا» در مرداد 1395 برگزار گردید؛ را مشاهده می کنید.

 

گالری نوران قائمشهر ملاحت رحیم پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین