کد خبر: 5058 A

فردا دعوتید به جشن تولد غلامرضا نامی

فردا دعوتید به جشن تولد غلامرضا نامی

بیست‌وسومین «تولد ماه» به‌ مناسبت زادروز غلامرضا نامی ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان، در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود

ایران‌آرت: بیست‌وسومین «تولد ماه» به‌ مناسبت زادروز غلامرضا نامی ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان، در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، غلامرضا نامی در سال ۱۳۲۴ در قم متولد شد. او عکاسی و فیلمبرداری را در مدرسه سینمایی جونتوی رم آموخت و از آکادمی هنرهای زیبای این شهر فارغ‌التحصیل شد. غلامرضا نامی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و در فیلم «بی‌بی چلچله» به‌عنوان طراح صحنه و لباس، دکور و عکاس حضور یافت.

بیست‌وسومین «تولد ماه» به‌مناسبت زادروز این استاد رشته هنرهای تجسمی، ۱۷ اردیبهشت با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

غلامرضا نامی

 

 

غلامرضا نامی موزه امام علی تولد ماه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین