کد خبر: 4537 A

۶ پیشنهاد گالری گردی ایران آرت از غرب تا شرق دریای مازندران

۶ پیشنهاد گالری گردی ایران آرت از غرب تا شرق دریای مازندران

با آغاز دومین ماه از سال جدید، اولین هفته پررونق گالری های مازندران رقم خورده است.

ایران آرت: برخی گالری های مازندران حتی در تعطیلات سال نو هم دایر بودند تا انبوه مسافران نوروزی بی هنر نمانند اما برای رونق در آغاز سال کاری باید منتظر اردیبهشت ماند. حال اولین هفته پررونق گالری های استان مازندران رقم خورده است.

با ما از غرب تا شرق دریای زیبای مازندران برای اطلاع از فرصت های گالری گردی پیش رو همراه باشید.

پویا رشت (هنر بابل): نگارخانه هنر بابل دومین بازگشایی نمایشگاه زیست محیطی «تالاب سفید» را در شهر رشت به انجام می رساند. نمایشگاه «تالاب سفید» با اراﺋـه آثار بیست و سه هنرمند مازندرانی در مدیاهای نقاشی، مجسمه و عکس از 7 تا 9 اردیبهشت ماه در گالری پویا شهر رشت برگزار خواهد شد. آثار این نمایشگاه از روز پنجشنبه 7 اردیبهشت، ساعت 21-17 تا روز شنبه 9 اردیبهشت، 21-18 به تماشا خواهد بود. علاقه مندان به تماشای این آثار در شهرهای غربی مازندران و رشت می توانند در زمان تعیین شده به گالری پویا واقع در رشت، سبزه میدان، ابتدای خیابان لاکانی، پلاک 196 مراجعه نمایند.

پوسترهای گالری گردی

رنگ و ترنگ تنکابن: موسسه و نگارخانه هنری «رنگ و ترنگ» دومین جشنواره هنرهای تجسمی این مرکز را از 11 اردیبهشت و همزمان با هفته مشاغل برگزار می کند. این نمایشگاه که در مدیاهای طراحی، نقاشی، عکس، پوستر، خوشنویسی، تصویرسازی و فرش و گلیم برگزار می شود؛ به اراﺋـه آثار منتخب هنرآموزان هنرستان ها و مدارس استان مازندران خواهد پرداخت. علاقه مندان برای حضور در مراسم گشایش این نمایشگاه جمعی هنرهای تجسمی می توانند روز دوشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 صبح به آدرس تنکابن، خیابان جمهوری، پارک مادر و در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی حضور به هم برسانند. این مجتمع تا 18 اردیبهشت در ساعات 19-17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

پوسترهای گالری گردی

خانه هنر و ایسو آمل: گروه طراحان گرافیک انجمن هنرهای تجسمی شهرستان آمل، همزمان با روز جهانی گرافیک، نخستین نمایشگاه آثار طراحان گرافیک این شهر را به طور مشترک در گالری ایسو و خانه هنر آمل از ساعت 16 روز پنجشنبه 7 اردیبهشت برگزار خواهد کرد.

هادی آبتین،  فهیمه آریج، سینا اسلامی، خدیجه اسماعیل پور، همتا افرازنده، یاسر اکبری، گلشن حداد اعظم حسین زاده، رزا حیاتی، علی اکبر خانزاد، صغری دهقان، رضا راعی عمران، هادی شاکری، امید شکری فرید غلامی، حمید مازیار، ستاره محبان، مستانه موسوی، فاطمه ولیدی و فائزه هاشم پور  هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. علاقه مندان به تماشای آثار گرافیست های شهر آمل می توانند 7 تا 12 اردیبهشت از ساعت 20-16 در خانه هنر واقع در آمل، خیابان امام خمینی، آفتاب 31، کوچه شهید درزی 3، پلاک 35 و همچنین در گالری ایسو واقع در آمل، چهارراه اسپه کلا، رسالت 11، شاکر 5، مهرگان 3 حضور به هم برسانند.

پوسترهای گالری گردی

مولاییان بابل: نمایشگاه انفرادی «لحظه بی واسطه حضور» که اختصاص به آثار نقاشی «مهوان امین نیا» خواهد داشت؛ از 7 تا 13 اردیبهشت ماه در «نگارخانه مولاییان» شهر بابل برپا می شود. گشایش این نمایشگاه نقاشی، روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ساعت 20-16 می باشد. و تا  چهارشنبه 13 اردیبهشت در ساعات اعلام شده برای بازدید علاقه مندان فعال خواهد بود. نگارخانه مولاییان در بابل، کمربندی شرقی، بوستان 18، کوچه شهید مصلحی 3 واقع است.

پوسترهای گالری گردی

بهزاد قاﺋـمشهر: نمایش و فروش آثار هنرهای تجسمی «نگارخانه بهزاد» از روز جمعه 8 اردیبهشت و از ساعت 16 گشایش می یابد. همه آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی «100» که اختصاص به مدیاهای طراحی، نقاشی و تصویرسازی جمعی از هنرمندان مازندرانی دارد؛ به مبلغ صد هزار تومان به فروش می رسد. نمایشگاه «100» 8 تا 12 اردیبهشت در نگارخانه بهزاد قاﺋـمشهر واقع در  یاس شصتم، (ساروکلا)، بین کوهساران 11 و 13، خیابان شهدا در ساعات 20-16 برای بازدید و فروش آثار هنری دایر می باشد.

پوسترهای گالری گردی

هنر ساری: نمایشگاه نقاشی «علی یوسفی» از 7 اردیبهشت در «گالری هنر» ساری افتتاح می شود. نقاشی های «علی یوسفی» که در مجموعه ای با عنوان «بی گمانی» اراﺋـه خواهد شد؛ از روز پنجشنبه 7 تا چهارشنبه 13 اردیبهشت و در ساعات 16:30 الی 19:30 در گالری هنر ساری به نشانی خیابان فرهنگ، انتهای سعدی، روبروی کوچه عرفان به نمایش گذاشته می شود.

پوسترهای گالری گردی

 

گالری گردی گالری های مازندران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین