کد خبر: 3314 A

کلنگ گالری ملی به زمین زده می شود/عیدی معاونت هنری ارشاد به اهالی تجسمی

کلنگ گالری ملی به زمین زده می شود/عیدی معاونت هنری ارشاد به اهالی تجسمی

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس گالری ملی و آغاز به کار احداث آن در سال جاری خبر داد.

ایران آرت : علی مرادخانی درباره مهم ترین برنامه‌ معاونت هنری در عرصه هنرهای تجسمی اظهار داشت: تاسیس و دایر کردن گالری ملی شاید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای سال 96 باشد که امیدوارم با عنایت‌هایی که به وزارت ارشاد و معاونت هنری می‌شود بتوانیم هر چه زودتر کلنگ احداث این گالری را بزنیم.

مرادخانی اظهار داشت: سال 95 یکی از سال‌هایی بود که هرکس با مجموعه امکانات و ظرفیت‌هایش سعی کرد که به نحو احسن کیفیت هنر ایران را در داخل و در سطح بین‌المللی ارتقا ببخشد و با مروری بر رخدادهای گذشته به راحتی می‌توان این اتفاق را دریافت و ارزیابی کرد.

او افزود: ارتقای فعالیت‌های هنری به واقع نیازمند حمایت‌های مالی است و من امیدوارم سال 96 با گشایش‌های بیشتر مالی و بودجه‌ای بتوانیم فضا را به سمت بهتر شدن پیش ببریم و شاهد آن باشیم که هنرمندان عرصه‌های مختلف هنر، به خصوص عرصه تجسمی بتوانند کارهای‌شان را در بهترین شکل ارائه بدهند.

ایران آرت : علی مرادخانی در این گفتگوی کوتاه توضیح نداد گالری ملی عنوان چگونه مجموعه ای خواهد بود؟ آیا فضایی تخصصی مانند موزه هنرهای معاصر تهران با کاربری متفاوت است یا مقصود دیگری مدنظر است؟ باید منتظر ماند و خبرهای تکمیلی گالری ملی را رصد کرد. 

 

 

علی مرادخانی گالری ملی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین