کد خبر: 5611 A

ربنای تکراری با صد تا منت و استاد استاد!/ تتلو خودش را با شجریان مقایسه کرد؛ هفته‌ای یه ربنا می‌دم بیرون!

ایران‌آرت: امیر تتلو، خواننده رپ زیرزمینی که حمایت خود را از کاندیداتوری نماینده جناح افراطی اعلام کرده، در تازه ترین اظهار نظر در کانال تلگرامی اش، درباره محمدرضا شجریان و دعای ممنوع ربنا اظهار نظر کرده تا به سینماگری بپیوندد که چند روز پیش با توهین به خسرو آواز ایران، خود را بدنام‌تر از پیش کرد. او در واقع در این نوشته، آثار خود را با ربنای شجریان مقایسه کرده! و ادعا کرده از فردا هفته‌ای یک ربنا تولید خواهد کرد!

به گزارش ایران‌آرت، تتلو نوشته: «هى میخوام تواضع کنم امّا نمیذارن !! ولى من باز تواضع میکنم. مردم سى تا ماه رمضون یه ربناى تکرارى شنیدن اونم با صد تا منت و استاد استاد ، یادشون رفت سالها هفته اى یه کار از ما تو غم ها و شادى ها و مهمونیا و باشگاها و ماشیناشون گوش دادن اونم مجانى و با فحش و زندان !!! یه ربنا انقدر فرق داره از فردا بزنم تو کار ربنا و هفته اى یه ربنا بدم !! هان ؟!؟ چقدر ماشالله ما با معرفیم و آگاه».

او همچنین پس از انتشار این متن، آثار قدیمی خود را منتشر کرده و هر یک از آنها را ربنا نام نهاده است! البته مخاطبان او انتظار آگاهی و سواد و... از او ندارند اما او حتی «ربّنا» را «ربنّا» نوشته و در هر یک از متن های خود بارها دچار غلط های املایی فاحش شده است.

موج واکنش ها احتمالا به این اظهار نظر در راه است؛ واکنش هایی که از همین حالا قابل پیش بینی است که جز با مطایبه و طنز همراه نخواهد بود.

 

انتخابات ریاست جمهوری محمدرضا شجریان امیر تتلو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین