کد خبر: 3983 A

ایران‌آرت رویکرد سه روزنامه صبح پنجشنبه به کاندیدای جنجالی را بررسی می‌کند؛ کیهان: چی شده؟!/ بی‌قانون: برای نوکری وارد شدم؛ احمدی‌نژاد نوکرتیم میشه خارج شی؟!/ عکس و تیتر قیصری روزنامه هلال‌احمری‌ها برای محمود!

ایران‌آرت: روزنامه های امروز، پنجشنبه 24 فروردین‌ماه، واکنش‌های متفاوتی به کاندیداتوری محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نشان داده اند.

به گزارش ایران‌آرت، اغلب روزنامه صبح تهران، خبر اول خود را به ثبت نام غیرمنتظره رییس جمهور سابق ایران در انتخابات ریاست جمهوری آینده اختصاص داده‌اند. در این میان اما رویکرد سه روزنامه بیش از باقی جالب توجه است.

نخست روزنامه کیهان که هیچ اشاره ای به این ماجرا نکرده و طبق روال ثابت خود، با جلدی انتقادی نسبت به عملکرد دولت و حرف های اخیر حسن روحانی منتشر شده است.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۲_۲۳-۳۰-۱۹

 

روزنامه بعدی قانون است که در ویژه نامه روزانه طنز خود، به ثبت نام احمدی نژاد پرداخته. این ضمیمه، به فراخور محتوای طنزش، نگاهی انتقادی و کنایی همراه با طنز به این مقوله داشته است:

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۲_۲۳-۴۲-۱۳

 

اما عکس و تیتر روزنامه شهروند نیز جالب توجه است. روزنامه هلال احمری ها، با عکسی اختصاصی از محمود احمدی نژاد و تیتر «سیم آخر» از این موضوع سراغ گرفته است. نکته قابل توجه، استایل به خصوص محمود احمدی نژاد در این عکس و همخوانی مناسب آن با تیتر است:

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۳_۰۰-۴۱-۲۶

انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد روزنامه شهروند بی قانون روزنامه قانون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین