کد خبر: 3890 A

عکس دخترمشهدی با نرم‌افزارِ لخت‌کن!

ایران آرت: ماموران پلیس فتا در بررسی پلیسی خود عامل فروش دوربین لخت کننده را شناسایی و بازداشت کردند! جوان 25 ساله که در مشهد اقدام به فروش دوربین آدم لخت کن ! می کرد دستگیر شد .

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار‌کرد: در پی رصد و پایش فضای سایبری کارشناسان پلیس فتا متوجه فروش رایگان نرم‌افزار اندرویدی با عنوان دوربین لخت کن شده که پس از بررسی محتوی مجرمانه درسایت مذکور، کارشناسان درصدد شناسایی عامل ایجاد و راه‌اندازی این سایت شدند.

این مقام انتظامی تصریح‌کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی لازم توانستند هویت متهم را شناسایی و پس از انجام تحقیقات لازم مربوطه مکان وی را نیز شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و به همراه تجهیزات رایانه‌ای مکشوفه به مکان پلیس فتا منتقل کنند.

وی در همین رابطه افزود: کارشناسان فنی پلیس فتا پس از بررسی تجهیزات مکشوفه ازمتهم هیچ‌گونه نرم افزار اندرویدی یا هرگونه نرم افزار مشابه دیگری که قادر به اثبات چنین ادعای باشد را یافت نکردند.

تصویر زیر مات شده در حالی که دوربین لخت کن های عرضه در بازار با کیفیت بالا فرد را  نمایش می دهد!

مرد دوربین لخت کن مشهدی + عکس

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی ادامه داد: متهم 25 ساله پس از دستگیری و مواجهه با ادله فنی غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و در پاسخ به سوال کارشناسان مبنی بر علت درج چنین ادعایی در سایت مذکور چه چیزی بوده، گفت، برای این که آمار بازدید از سایتی که طراحی کردم بالا برود اقدام به انتشار پستی با عنوان فروش رایگان نرم افزار اندرویدی دوربین لخت کن نمودم و داخل آن آدرس سایتم را قرار داده بودم و به واسطه این جمله تعداد بازدیدهایم را بالا بردم

اما هرگز گمان نمی‌کردم با تخصصی که در طراحی سایت داشتم توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم.

جهانشیری گفت: ‌متهم با اعتراف به جرم خود و تکمیل پرونده از سوی کارشناسان، جهت کسب تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد

 

دوربین دوربین لخت کن نرم افزار موبایلی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین