کد خبر: 36038 A

تبعات پخش یک مداحی جنجالی/ مدیر شبکه پنج برکنار شد

تبعات پخش یک مداحی جنجالی/ مدیر شبکه پنج برکنار شد

ایران آرت: ایلنا نوشت: در پی قصور صورت گرفته در پخش صحبت‌های یک مداح در یکی از ضیافت‌های مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.

عبدالعلی علی‌عسگری در دستوری به معاون سیما با تأکید بر اینکه حفظ و حرمت امت اسلامی همواره سیاست گذاری اصلی رسانه ملی بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بوده است، تصریح کرد: با توجه به قصور صورت گرفته و پخش ناگهانی این سخنان که موجب رنجش خاطر برادران، خواهران و علمای بزرگوار اهل سنت شده است باید در اسرع وقت مدیر شبکه و مدیر پخش برکنار شوند.

به گزارش ایران‌آرت، این در حالی است که امروز اعلام شد مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی به مقدسات اهل سنت توهین و مداحی وی از شبکه پنج سیما بصورت زنده پخش می‌شد توسط قوه قضاییه احضار و پس از تفهیم اتهام بازداشت شده است. 

همچنین در پی اعتراضات و واکنش‎ها به پخش توهین مداح شبکه ۵ به اعتقادات و شخصیت های مورد احترام اهل سنت، شبکه پنج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن "محکوم کردن گفتار یک مداح"، از اهل سنت به خاطر پخش چنین برنامه‌ای عذرخواهی کرد.

 

 

 

شبکه پنج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین