کد خبر: 35834 A

آخرین گاف سریال "بازی تاج و تخت"/عکس

آخرین گاف سریال "بازی تاج و تخت"/عکس

ایران آرت: هواداران "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) گاف دیگری در اپیزود پایانی سریال یافتند. در آخرین اپیزود از فصل هشتم توجه بسیاری از هواداران به بطری آبی جلب شد که اکنون در کنار لیوان قهوه‌ی استارباکسی می‌پیوندد که در قسمت‌ چهارم در مقابل دنریس پدیدار شده بود.

این بطری در چهل و هفتمین دقیقه از اپیزود (۴۶:۵۰) در کنار پای چپ "داووس" (لیام کانینگهام) دیده می‌شود درحالی که "سم‌ول تارلی" (جان بردلی) در این صحنه سعی داشت لردها و لیدی‌ها جلسه را مجاب کند انتخاب سرنوشت شش اقلیم را به مردم واگذار کنند. کانینگهام پس از اشتباه لیوان قهوه به شوخی "امیلیا کلارک" را مقصر دانسته بود.

02

به گزارش سی نما، هواداران واکنش‌های مختلفی به این اشتباه در یکی از صحنه‌های کلیدی اپیزود پایانی نشان داده‌اند. این خطا برای شورانرهایی که مجبور شده بودند پس از پدیدار شدن لیوان قهوه‌ی معروف بیانیه صادر کنند دردسرساز خواهد شد. این در حالی بود که بسیاری معتقد بودند قرار گرفتن آن لیوان قهوه بر روی میز تالارهای وینترفل عمدی بوده تا توجه مخاطبین به حضور کوتاه نویسندگان معطوف شود.

طرفداران این مجموعه پیش از پخش اپیزود پایانی به روند بیش از حد سریع وقوع حوادث و داستان شخصیت‌های محبوب معترض شدند و بیش از یک میلیون نفر درخواست "بازسازی" فصل هشتم را با نویسندگانی "شایسته" به امضاء رساندند.

به‌روزسانی: در چهل و پنجمین دقیقه از اپیزود (۴۴:۰۳) بطری آب دیگری در کنار پای چپ "سم‌ول تارلی" به چشم می‌خورد.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین