کد خبر: 35832 A

رپر جنجالی تحت تعقیب قرار گرفت

رپر جنجالی تحت تعقیب قرار گرفت

ایران آرت: وزیر کشور فرانسه اعلام کرد از دادستان این کشور خواسته تا نیک کنراد (Nick Conrad) رپ‌خوان شناخته شده فرانسوی را به دلیل انتشار یک نماهنگ جدید مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

نام ترانه جنجالی کنراد "فرانسه لطیف" است. او در ترجیع‌بند این ترانه می‌گوید به فرانسه تا حد مرگ تجاوز می‌کند و او را می‌سوزاند. نمای پایانی ویدیوی این نماهنگ هم، وی را در حال خفه کردن یک دختر سفید پوست نشان می‌دهد.

کنراد در این ترانه با دادن روایتی از زندگی خود می‌گوید معلمش در کودکی وی را خالد کلکال (تروریست فرانسوی الجزایری تبار) صدا می‌کرده است. این رپر فرانسوی در ورس (مصرع)‌های بعدی می‌گوید با توجه به روایت غلط ماریان (نماد انقلاب و جمهوری فرانسه) معلمش حق داشته وی را تروریست بداند و به همین مناسبت، وی در ساختمان پانتئون (آرامگاه شخصیت‌های تاریخی فرانسه در پاریس) بمب کار گذاشته است.

به گزارش یورونیوز، کریستوف کستنر، وزیر کشور فرانسه دو روز پس از انتشار این ترانه در یک پیام توییتری خبر داد که از دادستانی خواهد خواست این رپر را تحت تعقیب قرار دهد. این در حالی است که نیک کنراد در پایان نماهنگ خود نوشته است که منظورش از واژه فرانسه در این ترانه "ذهنیت فرانسوی،‌ رسانه‌ها و غیره است."

نیک کنراد درسال ۲۰۱۸ هم به دلیل انتشار ویدیویی با نام "سفیدها را دار بزنید" به پرداخت ۵هزار یورو جریمه نقدی تعلیقی محکوم شده بود. چنانچه این رپ‌خوان این بار هم مجرم شناخته شود، ممکن است علاوه بر پرداخت جزای نقدی به حبس تا ۱۵ سال محکوم شود.

 

خواننده رپ رپر معروف فرانسه لطیف خالد کلکال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین