کد خبر: 3481 A

به مو و مانتو خانوما کمتر گیر بدن/عکس

ایران آرت :  مخاطبان در پاسخ به درخواست توئیتری رئیس جدید کتابخانه ملی موارد جالبی را طرح کردند.

اشرف بروجردی،  رئیس کتابخانه ملی ایران اولین اظهارنظر خود درباره مسئولیت جدیدش را در توئیتر انجام داد.

او که در آخرین روزهای سال 95 به سمت رئیس کتابخانه ملی ایران منصوب شد در اولین اظهارنظرش از مخاطبان توئیتر درخواست کرد که مشکلات این سازمان تحت مسئولیتش را بیان کنند.

مخاطبان مطالبی نوشتند که در عکس از صفحه توئیتر خانم بروجردی هم پیداست: مثلا برداشتن قید مدرک تحصیلی فوق لیسانس از شرایط عضویت تا گیر ندادن به مو و مانتو خانم ها در ورودی کتابخانه ملی. 

 

13960109000568_PhotoL-1

رئیس جدید کتابخانه ملی در ادامه توئیترش نوشته بود: «در جلسه‌ای با آقای دکترصالحی‌امیری در جریان امور جاری کتابخانه ملی و مرکز اسناد قرار گرفتم شما مشکلات این دو سازمان را چه می‌دانید؟»

اشرف بروجردی متولد 1336 عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده که دکترای فقه سیاسی خود را از دانشگاه بیروت کسب کرده است.

او از سال 1373 تاکنون عضو هیأت علمی، وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، بوده و از سال 76 به مدت 4 سال مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور بانوان، وزارت کشور بوده است.  همچنین از 1376 تاکنون مشاور و عضو کمیته زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

بروجردی همچنین از ابتدای سال 93 عضو شورای سیاست گذاری و راهبردی همایش ملی اعتدال بوده که اکنون با حکم حسن روحانی به عنوان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است.

 

کتابخانه ملی ایران اشرف بروجردی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین