کد خبر: 32686 A

بازیگر قربانی رفتارهای نژادپرستانه متهم شناخته شد!

بازیگر قربانی رفتارهای نژادپرستانه متهم شناخته شد!

ایران آرت: سه هفته پس از حملات نژادپرستانه به "جاسی اسمالت" بازیگر سریال "امپراطوری" (Empire)، دادستانی شیکاگو او را به صحنه‌سازی متهم کرد. پلیس شیکاگو اکنون نه تنها قرار نیست با او مصاحبه‌ی دیگری ترتیب دهد بلکه مقامات برای دستگیری اسمالت با وکیلش تماس گرفته‌اند. در صورتی که جرم اسمالت ثابت شود او باید بیش از سه سال را در زندان بگذراند.

اسمالت پس از آنکه مدعی شد در تاریخ ۲۹ ژانویه در خیابان‌های شیکاگو مورد حملات نژادپرستانه و "ضد-همجنسگرایانه" قرار گرفته، در برنامه‌ی "صبح بخیر آمریکا" حضور یافته و گفته بود: "کدام کثافتی حاضر است چنین عملی را صحنه‌سازی کند؟" اکنون به نظر می‌رسد که مقامات پاسخ این پرسش را دریافته‌اند.

به فاصله‌ی چند ساعت پس از اعلام این خبر، فاکس قرن بیستم و فاکس اینترتینمنت با انتشار بیانیه‌ای از این اتفاق ننگین عمیقاً اظهار تأسف کردند. ادعای اسمالت جنجال زیادی به پا کرد و حتی "دونالد ترامپ" را واداشت در توئیتر خود آن را "وحشتناک" توصیف کند.

به گزارش سی نما، اسمالت که علناً اعلام کرده همجنسگراست، مدعی شده بود توسط دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، مایع سفید کننده رویش ریخته و طنابی به دور گردنش آویخته‌اند. این دو فرد که دو برادر به نام‌های اولابینجو و آبیمبولا اوسانداریو بودند و از بازیگران سیاهی لشکر "امپراطوری"، اکنون با پلیس همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند و در روزهای اخیراً چند نوبت با پلیس مصاحبه کرده‌اند. مقامات این اجازه را یافته‌اند که گوشی موبایل، تراکنش‌های مالی و دیگر پرونده‌ها و سوابق مربوط به اسمالت را بررسی کنند تا مدارک ارتباط او با این دو فرد را به دست آوردند. طبق اعلام منابع و براساس تماس‌های تلفنی اسمالت خود به این دو برادر دستور داده است که چه اقلامی خریداری کنند.

سه شنبه گذشته شبکه‌ی فاکس اعلام کرده که اسمالت را از سریال "امپراطوری" اخراج و صحنه‌های مربوط به بازی او را حذف می‌کند. پخش نیمه‌ی دوم از فصل پنجم سریال "امپراطوری" از ۱۳ مارس آغاز می‌شود.

 

نژادپرستی آقای بازیگر جاسی اسمالت سریال امپراطوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین