کد خبر: 28467 A

واکنش مهراب قاسم‌خانی و زانیار خسروی به الزامی شدن اجازه همسر برای کوه‌نوردی زنان / عکس

واکنش مهراب قاسم‌خانی و زانیار خسروی به الزامی شدن اجازه همسر برای کوه‌نوردی زنان / عکس

ایران آرت: روز گذشته هیات کوه‌نوردی خراسان‌رضوی در بخشنامه‌ای به باشگاه‌های استان اعلام کرد که اجازه همسر زنان متاهل و اجازه ولی زنان مجرد و زیر 20 سال برای شرکت در برنامه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی الزامی است.

به گزارش ایران آرت، مهراب‌ قاسم‌خانی در واکنشی کنایه‌آمیز به این موضوع نوشته است: " یعنی چی؟ بابا دیگه گندش رو در آوردین. یعنی هیشکی نمیخواد هیچی بگه؟ آخه مگه میشه این همه تبعیض؟ یعنی زنای ما ها که خراسان نیستیم میتونن بدون اجازه ما برن کوه؟ مگه ما مردای غیر خراسانی مرد نیستیم؟ کوه اگه بده، واسه زن همه بده. والله ما هم خسته شدیم از بس تحقیر شدیم و خجالت کشیدیم از کوه رفتن زنامون. یکی هم به فریاد ما برسه. نمیشه که هر چی خوبه مال اونا باشه"

این فیلمنامه‌نویس و طنزپرداز در ادامه نوشته است: "پ.ن اول: اصلاً به نظر من باید دور همه کوه های کشور رو پارچه بکشن، چون یه جور وقاحتی در استوار بودنشون هست که تحریک آمیزه

پ.ن دوم: همچنین باید با مغازه هایی که لوازم کوه نوردی میفروشن هم به دلیل عرضه ابزار لهو و لعب به شدت برخورد بشه که مجبور نشیم هر بار که جلوی ویترینشون رد میشیم، آب بشیم از خجالت و چشم زنانمون رو بگیریم

پ.ن سوم: من که شخصاً نسبت به تپه هم حس خیلی خوبی ندارم"

پست اینستاگرامی قاسم‌خانی با کامنت‌های طنزی مواجه شده است. زانیار خسروی، خواننده پاپ یکی از کسانی است که به این پست واکنش نشان داده است که در ادامه کامنت‌های او را می‌بینید.

22

زانیار خسروی مهراب قاسم خانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین