کد خبر: 23943 A

لحظه‌دستگیری‌شهرام‌جزایری‌درمرز/فیلم

ایران‌آرت: لابد تا حالا خبردار شده‌اید که شهرام جزایری از مجرمان پرونده‌های اقتصادی در سال‌های اخیر، در مرز بازرگان بازداشت شده است. پس از این‌که شب گذشته این خبر منتشر شد، جزایری مدعی شده که آزاد است.

اما خبرگزاری مهر دقایقی پیش تصاویری منتشر کرد و در توییترش نوشت که این تصاویر به لحظه دستگیری دیشب شهرام جزایری در حین عبور قاچاقی از مرز ماکو مربوط است.  جزایری از مشهورترین چهره‌هایی است که در دهه‌های اخیر به جرم فساد اقتصادی سال‌ها در زندان بوده. 

او در کانال تلگرامی‌اش به عکسی که در گمرک از او منتشر شده واکنش نشان داده و نوشته: «تو این تصویر همون‌طور که می‌بینید ما در گمرک هستیم. دیشب هم من فیلم منتشر کردم که تکذیب می‌کنم و آزادم. حالا اگه دوستان می‌خوان به بهانه‌ای ما رو بگیرن صاف بیان به خودمون بگن! این بازیا چیه!»

با این حساب جزایری خبر تلاش‌اش برای خروج غیرقانونی از کشور را تکذیب نکرده.

از سوی دیگر خبرگزاری ایرنا صبح امروز اخبار غیر رسمی دیشب مبنی بر بازداشت شهرام جزایری توسط هنگ مرزی نیروی انتظامی در ماکو را تایید کرد. بنابر این خبر، جزایری، که در دهه هشتاد به جرم فساد اقتصادی سال‌ها در زندان بود، برای فرار مالیاتی، وقتی سعی داشته همراه با پناهجویان غیرقانونی افغانستانی از مرز ماکو بگریزد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده.

آن‌طور که روزآروز نوشته، حتی خبر آمد که جزایری به یک مامور پلیس رشوه یک‌میلیاردتومانی پیشنهاد داده بوده است. 

تصاویر منتشرشده از سوی خبرگزاری مهر را در پست زیر می‌بینید. 

photo_2018-07-29_18-50-05

photo_2018-07-29_18-50-11

البته پس از انتشار این تصاویر، فیلمی هم از لحظه دستگیری جزایری در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده است که می‌بینید:

 

iranart

 

شهرام جزایری مفسد اقتصادی بازداشت شهرام جزایری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین