کد خبر: 23597 A

ببینید:وثیقه عجیب وام مهران‌مدیری!

ایران‌آرت: از دو روز گذشته که روزنامه شرق، طی گزارشی افشاگرانه، به اعطای وام از موسسه ثامن الحجج به ا.ع و م.م خبر داد و نوشت که این دو مجری تلویزیونی بخش عمده‌ای از مبالغ را به بانک بازپس نداده‌اند، واکنش‌های بسیاری از این دو مجری و صداوسیما و دیگران را شاهد بوده‌ایم؛ ایران آرت در این دو روز همه این کنش و واکنش ها را پوشش داده است. 

حالا خبرگزاری فارس ویدیویی را منتشر کرده که متهم موسسه ثامن الحجج را در دادگاه نشان می دهد. البته از لحظه ای که منوچهر متکی وزیر خارجه اسبق و مهران مدیری و احسان علیخانی آشکارا به گزارش شرق واکنش نشان دادند، دیگر، رسانه‌ها به جای حروف اختصاری، نام آنها را نیز عنوان کرده اند و حالا هم در ویدیوی فارس می بینیم که نام مهران مدیری به میان می آید. این متهم، درباره وثیقه اخذشده از مهران مدیری هم حرف هایی زده است. او می گوید از مدیری وثیقه ای (سند مالکیت خانه اش) که چندبرابر ارزش وام دریافتی اش است دریافت شده. وام دریافتی مدیری بر اساس اعلام شرق، حدود سه میلیارد تومان بوده است. آیا خانه مهران مدیری، چند برابر سه میلیارد تومان می‌ارزد؟!

این ویدیو را ببینید.

مهران مدیری خانه اش را وثیقه گذاشت/توضیحات متهم موسسه ثامن الحجج درباره دریافتی مهران مدیری از این موسسه: مهران مدیری برای ساخت فیلم وام گرفته

 

 

منوچهر متکی مهران مدیری احسان عليخاني ثامن الحجج وام مهران مدیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین