کد خبر: 35890 A

امین تارخ با مارلون براندو برمی‌گردد/ میترا حجار در مختلف‌الاضلاع

امین تارخ با مارلون براندو برمی‌گردد/ میترا حجار در مختلف‌الاضلاع

امین تارخ بعد از گذشت 10 سال از آخرین تجربه حضور خود بر صحنه تئاتر، در نمایش "مارلون براندو" به ایفای نقش بپردازد.

ایران آرت: امین تارخ از چهره‌های شناخته شده و باسابقه بازیگری تئاتر ایران است که پیش‌تر در نمایش‌های متعددی از جمله نمایش "گالیله" به کارگردانی داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخته است که سال 88 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

بعد از گذشت 10 سال، امین تارخ با حضور در نمایش "مارلون براندو" به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر که قرار است در تماشاخانه سپند اجرا شود، به صحنه تئاتر بازمی‌گردد.

مهران رنجبر بازیگر و کارگردان تئاتر نیز پیش از این نمایش موفق "استیو جابز" را کارگردانی و اجرا کرده است.

اسامی دیگر بازیگران نمایش "مارلون براندو" نیز به زودی اعلام می‌شود.

میترا حجار در مختلف الاضلاع

نادر فلاح قرار است "مختلف الاضلاع" را براساس متن سهند خیرآبادی از 19 خرداد در تماشاخانه سپند روی صحنه ببرد. فلاح پیش از این در نمایش "غسالخونه" نوشته خیرآبادی، با این نویسنده همکاری داشته است.

آخرین حضور میترا حجار در تئاتر به سال گذشته و اجرای "آهسته با گل سرخ" نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج بازمی‌گردد. نادر فلاح و میترا حجار تنها بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: نادر فلاح، مجری طرح: رها جهانشاهی، طراح صحنه: فائزه آیین، طراح نور: جواد مهجوری، طراح لباس: پریناز شیخ، گرافیست: مهدی رایگانی، عکاس: پوریا نوری، ساخت تیزر و موشن: آریا سبزواری، موسیقی: هومن ثنایی، مدیر تولید: افسانه کاشفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ماهان شهیدی زاده، دستیار تولید: حامد نوبهت، مدیر صحنه: شایان قدیریان، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی.

 "مختلف الاضلاع" تا 21 تیر در سالن شماره 2 سپند اجرا می‌شود.

139803010947598917477414

هادی مرزبان اکبر رادی داریوش فرهنگ نادر فلاح سهند خیرآبادی مهران رنجبر آهسته با گل سرخ مختلف الاضلاع
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین