کد خبر: 33553 A

اخراج خانم بازیگر بخاطر اصرار به استفاده از بینی مصنوعی / عکس

اخراج خانم بازیگر بخاطر اصرار به استفاده از بینی مصنوعی / عکس

چندی پیش جولین مور در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که از فیلم "اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟" اخراج شده است، حال هالیوودریپورتر مدعی کشف دلیل این رویداد است.

ایران آرت: وقتی جولین مور در برنامه تلویزیونی اندی کوهن اعلام کرد که به میل خودش از پروژه "اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟" جدا نشده و نیکول هالفسنر اخراجش کرده است، بسیاری انگشت به دهان ماندند. 

او در آن برنامه گفته بود: "من از فیلم جدا نشدم. نیکول اخراجم کرد." 

به گزارش خبرآنلاین، مور قرار بود در "اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟" نقش لی ایزرائیل نویسنده جاعل را بازی کند اما چند روز پیش از آغاز فیلمبرداری از پروژه بیرون رفت. او درباره اختلاف نظرش با نیکول هالفسنر گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که می‌کردم را نمی‌پسندید. ما مشغول تمرین و انجام کارهای پیش‌تولید بودیم. به گمانم ایده او از شخصیت ایزرائیل با آنچه من در ذهن داشتم، فرق داشت." 

اما بنا به ادعای هالیوودریپورتر موضوع اختلاف خیلی ساده و بر سر شکل بینی لی ایزرائیل در فیلم بود. جولین مور اصرار داشت که برای بازی در این نقش باید از بینی مصنوعی استفاده شود تا نقشش طبیعی‌تر شود اما هالفسنر در نقطه مقابل مخالف بود و این کار را مزاحم تمرکز بر داستان می‌دید و سرانجام تصمیم به اخراج جولین مور گرفت. 

MUnClftrZ58H
لی ایزرائیل که فیلم بر اساس زندگی او ساخته شد

تا کنون جولین مور و نیکول هالفسنر درباره این ادعا اظهارنظر نکرده‌اند. 

 

اسکار جولین مور خانم بازیگر اصلا می توانی من را ببخشی لی ایزرائیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین