کد خبر: 30756 A

صدای تکان‌دهنده در بله‌برون عروس رهبر معظم انقلاب!

ایران‌آرت: محمدحسین خوشوقت، فرزند عزیز‌الله خوشوقت، از استادان حوزوی مشهور اخلاق تهران، درباره ازدواج خواهرش با مصطفی‌خامنه‌ای، فرزند بزرگ رهبرانقلاب گفته است. 

او که با خبرگزاری ایرنا در پروژه تاریخ‌شفاهی این خبرگزاری گفت‌وگو می‌کرده، گفته: «این وصلت سال ۱۳۷۲ اتفاق افتاد. پدر مقید بودند که فرزندان‌شان با خانواده‌هایی متدین و هم‌سنخ فرهنگی و اجتماعی ازدواج کنند. برای همشیره دوم من خواستگارهایی آمده بودند، اما جواب منفی گرفتند. پدر من ارادت بسیاربسیار زیادی به مقام معظم رهبری داشتند و شخصیت و سبک زندگی‌شان را تمجید می‌کردند. پدر، حاج‌آقا مصطفی را هم می‌شناختند که چه فرد نازنین و متدین و خوبی است. بنابراین، با مشورت خواهر و مادرم، با خواستگاری موافقت کردند. همسر مکرم رهبر انقلاب به منزل ما تشریف آوردند و از خواهر من خواستگاری کردند. این روند و مراسم ازدواج خیلی سریع و ساده برگزار شد. چون طرفین ساده‌زیست بودند و معتقد به سادگی در امر ازدواج. در مراسم بله‌بُران که در منزل رهبر انقلاب برگزار شد، حضور داشتم. بستگان درجه‌یکِ دو طرف هم بودند. فرزندان رهبر انقلاب و برادر همسر ایشان بودند. آقای حجازی و چندنفر دیگر هم بودند. این مراسم در یک خانه پیش‌ساخته ساده برگزار شد؛ منزل رهبر انقلاب در همین کانکس بود. غرب منطقه ریاست‌جمهوری در خیابان آذربایجان، یک فضای خالی بود که در آن جا با کانکس، یک ساختمان یک‌طبقه‌ای درست کرده بودند. محل کار رهبر انقلاب هم در همین سازه بود. داخل کانکس ناگهان صدای تکان‌دهنده از سقف فلزی به گوش‌مان رسید و همه جا خوردیم. یک میوه کاج رها روی سقف فلزی کانکس افتاده بود. پیش خود گفتم، این سازه، در عین سادگی بیش‌از حد، نا ایمن است. نکند خدای ناخواسته، اتفاقی برای رهبر انقلاب و خانواده‌شان بیفتد. دو تخته فرش ماشینی هم، کف این سالن حدودا 40 متری پهن بود. ناهار هم فکر کنم زرشک پلو با مرغ خوردیم. دوغ و سبزی خوردن هم بود.»

به گزارش روزآروز، عزیز‌الله خوشوقت، استاد اخلاق حوزه‌علمیه و امام‌جمعه مسجد امام‌حسن‌مجتبی در خیابان‌طالقانی‌ تهران بود که در سفر حج در سال ۱۳۹۱ در عربستان درگذشت و در حرم عبدالعظیم حسنی به‌خاک سپرده‌شد. در اعتراف‌های نوشتاری سعیدامامی، از مهم‌ترین چهره‌های قتل‌های زنجیره‌ای دهه ۷۰، ادعا شده فتوای این قتل‌ها را آیت‌الله خوشوقت صادر کرده اما فرزند خوشوقت در همین گفت‌وگو این اعتراف‌ها را جعلی یا ناشی از فشار و شکنجه‌ خوانده و افزوده بدخواهان با واردساختن تهمت صدور فتوای قتل دگراندیشان، می‌خواستند رهبر انقلاب را هدف بگیرند. 


 

 

عزیزالله خوشوقت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین