کد خبر: 27847 A

فیلم استیون اسپیلبرگ درباره پناهجویان

فیلم استیون اسپیلبرگ درباره پناهجویان

لینا دانام نویسندگی فیلم اسپیلبرگ در مورد پناه‌جویان را برعهده گرفت.

ایران آرت: «لینا دانام» از ماجرای گرفتار شدن پناه‌جویان در دریا برای فیلمی به تهیه‌کنندگی «استیون اسپیلبرگ» و «جی. جی. ایبرامز» فیلمنامه‌ای اقتباس می‌کند. این فیلم از کتاب «امیدی قدرتمندتر از دریا: ماجرای شگفت‌آور یک پناه‌جو درباره عشق، مرگ و بقا» اقتباس می‌شود.

به گزارش سی نما، این کتاب به نویسندگی «ملیسا فلمینگ» سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد، داستان واقعی «دعاء الزامل»، مادر دو فرزند و سفر دریایی او از مصر به سوئد را روایت می‌کند. کشتی الزامل در راه واژگون شده و در میان آب‌های خروشان دریا با دو فرزند خرسالش تنها می‌ماند.

به نوشته ورایتی، این پروژه با همکاری استودیوهای فیلمسازی «امبلین» اسپیلبرگ، «بد روبات» ایبرامز و پارامونت به تولید خواهد رسید. «عارف حسین» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان فیلم است. پارامونت و استودیوی «امبلین» اسپیلبرگ پخش جهانی فیلم را برعهده خواهند داشت.

دانام با بازی و نویسندگی در سریال «دختران» شبکه HBO نامی برای خود دست و پا کرد. وی تابستان سال آینده در کنار «برد پیت»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، و «مارگو رابی» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» را روی پرده دارد.

استیون اسپیلبرگ لیانا دانام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین